Consumer Tribes
Paperback Engels 2007 1e druk 9780750680240Samenvatting
'Consumer Tribes', of Consumentenstammen, zijn een grote rage. Over de gehele linie in de zakenwereld en op het internet wordt de kracht van 'Consumer Tribes' herkend en in banen geleid. Dit leidt tot nieuwe vormen van promotie en van bedrijven.
Of u nu marktonderzoeker, socioloog, marketeer, trendspotter of een geïnteresseerde toeschouwer bent: u zult profiteren van een beter begrip van de ins en outs van de hedendaagse tribale consumentencultuur. 'Consumer Tribes' presenteert de meest recente research en informeert u terwijl u wordt geïnspireerd. 'Consumer Tribes' is bovendien het eerste boek dat dit wereldwijde fenomeen in kaart brengt.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Tribes as activators
3. Tribes as double agents
4. Tribes as plunderers
5. Tribes as entrepreneurs
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan