Demand
Creating What People Love Before They Know They Want It
Paperback Engels 2012 2e druk 9780755361809Samenvatting
Vraag is een begrip dat we allemaal kennen, maar weinigen begrijpen het. Dit boek legt uit wat het is, waarom het er zo vaak niet is, en wat daarvan de implicaties zijn.
De theorie is simpel. Vraag leidt tot aanbod, en dat leidt tot meer investeringen, meer banen en dus meer groei. Alleen begrijpen maar weinigen echt wat vraag is, en dat zorgt ervoor dat ondernemers, marketeers en managers kansen missen als het gaat om het stimuleren van vraag. 'Demand' biedt echter de aanknopingspunten en gereedschappen die u nodig hebt om direct aan meer vraag te gaan werken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Hassle map
3. Backstory
4. Trigger
5. Trajectory
6. Variation
7. Launch
8. Portfolio
9. The biggest spark
Notes
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan