Giep Franzen was een van de medeoprichters van Franzen, Hey & Veltman, een van de grootste communicatieadviesbureaus van Nederland.
Meer over de auteursThe Science and Art of Branding
Paperback Engels 2008 1e druk 9780765617910Samenvatting
Dit innovatieve werk is een state-of-the-art overzicht van het huidige denken over de ontwikkeling van merkenstrategie. In tegenstelling tot andere boeken over branding benadert het succesvol merkenstrategie vanuit het perspectief van zowel de producent als de consument.
"The Science and Art of Branding" maakt duidelijk onderscheid tussen de intenties van de producent, de realiteit van het externe merk en de merkperceptie van de consument.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan