Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

The Science and Art of Branding

Paperback Engels 2008 9780765617910
Verkooppositie 1652
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

Dit innovatieve werk is een state-of-the-art overzicht van het huidige denken over de ontwikkeling van merkenstrategie. In tegenstelling tot andere boeken over branding benadert het succesvol merkenstrategie vanuit het perspectief van zowel de producent als de consument.

"The Science and Art of Branding" maakt duidelijk onderscheid tussen de intenties van de producent, de realiteit van het externe merk en de merkperceptie van de consument.

Specificaties

ISBN13:9780765617910
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:575
Uitgever:M.E. Sharpe
Druk:1
Verschijningsdatum:1-10-2008
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Giep Franzen

Giep Franzen was een van de medeoprichters van Franzen, Hey & Veltman, een van de grootste communicatieadviesbureaus van Nederland. In 1995 richtte hij samen met prof. dr. Jan van Cuilenburg de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) op. In 2000 werd Giep uitgeroepen tot reclameman van de eeuw.

Andere boeken door Giep Franzen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Science and Art of Branding