The Power of Two
How companies of all sizes can build alliance networks that generate business opportunities
Paperback Engels 1998 9780787909468Samenvatting
Welke ondernemingen stijgen uit boven de rest? Dat zijn degenen die in staat zijn samenwerkingsverbanden te smeden met andere ondernemingen. Hierdoor kunnen ondernemingen een enorme schaalvergroting realiseren en snel inspelen op nieuwe markten die ontstaan. Met die gedachte in het achterhoofd beschrijven de auteurs in dit boek een innovatief proces om succesvolle allianties te sluiten. Van de eerste stap van het kiezen van de juiste partners, het vormgeven van de samenwerken tot het in stand houden van de alliantie, beschrijven de auteurs de stappen die moeten worden gezet voor een succesvolle strategische alliantie.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan