Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Out of Our Minds

Learning to be Creative

Gebonden Engels 3e druk 9780857087416
Voormalig top 100Totaal 31 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

Ken Robinson biedt een baanbrekende aanpak voor het begrijpen van de creativiteit in het onderwijs en in het bedrijfsleven. Hij stelt dat mensen en organisaties overal te maken hebben met problemen die hun oorsprong vinden in scholen en universiteiten. Veel mensen verlaten daardoor het onderwijs zonder een idee van hun echte creatieve vermogens. 'Out of Our Minds' is een gepassioneerde en sterke roep om een radicaal andere benadering van leiderschap, onderwijs en professionele ontwikkeling. Zodat deze ons helpt bij de uitdagingen van leven en werken in de 21ste eeuw.

Specificaties

ISBN13:9780857087416
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Uitgever:Capstone
Druk:3
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Out of Our Minds
Jan Boerstra | 26 april 2012
Is creativiteit een erfelijke eigenschap of iets wat je moet leren? Heeft het zin creatieve oplossingen te verwachten van mensen die zeggen absoluut niet creatief te zijn? Onderwijsspecialist Ken Robinson is daar duidelijk over: iedereen beschikt over creatieve talenten. In 'Out of our minds' pleit hij daarom voor het op grote schaal stimuleren en benutten van creativiteit. Te beginnen in het onderwijs.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Ken Robinson

Sir Ken Robinson is een internationaal erkend leider in de ontwikkeling van menselijk potentieel en creativiteit. Hij adviseerde al vele overheden, multinationals en ideële organisaties over het nut van creativiteit voor vooruitgang.

Andere boeken door Ken Robinson

Inhoudsopgave

About the Author
Preface

1 Out of Our Minds
2 Facing the Revolution
3 The Trouble with Education
4 The Academic Illusion
5 Knowing Your Mind
6 Being Creative
7 Feeling Better
8 You Are Not Alone
9 Being a Creative Leader
10 Learning to be Creative

Afterword
Endnotes
References
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Out of Our Minds