Doing Research That Matters
Shaping the Future of Management
Gebonden Engels 2013 1e druk 9780857247070Samenvatting
In 'Doing Research That Matters' leest u over het groeiend belang van onderzoek voor de toekomst van mangement. De lezer wordt uitgenodigd om eens lekker achterover te leunen en mee te gaan op een reis langs de ideeen van een groep bijzondere professionals: Rob Goffee, Robert Kaplan, Barbara Kellerman, Philip Kotler, John Kotter, Howard Gardner, Costas Markides, Roger Martin, Henry Mintzberg en David Ulrich; Nobelprijswinnaars Gerhard Ertl, Doug Osheroff, Elinor Ostrom, Jack Szostack en Harald zur Hausen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan