Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Lean for Dummies

Eliminate waste, add customer value and improve performance!

Ingenaaid Engels 2012 9781118117569
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Lean is de leuke en makkelijke manier om meer te doen met minder. Druk van de concurrentie dwingt iedereen om ook de meer veeleisende klanten te bevredigen, zonder meer tijd, energie, ruimte, materiaal en geld in te zetten. Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet. Het resultaat is minder afval en maximaal effect van de middelen. Stap voor stap krijgt u te zien hoe u Lean uitrolt in uw organisatie.

Specificaties

ISBN13:9781118117569
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:366
Druk:2
Hoofdrubriek:Organisatiekunde
Serie:Dummies

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
De najaarsworp (7)
Hans van der Klis 31 augustus 2008 Tot slot van deze serie over de managementboeken die dit najaar verschijnen een blik op het onderwerp waar menig manager zijn bestaansrecht aan ontleent: strategie en organisatie.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Natalie Sayer

Natalie J. Sayer is oprichter en directeur van I-Emerge, een consultancybedrijf gespecialiseerd in veranderingen in organisaties en continue procesverbetering.

Andere boeken door Natalie Sayer

Over Bruce Williams

Bruce Williams is voorzitter van de raad van bestuur en president-directeur van Savvi International.

Andere boeken door Bruce Williams

Inhoudsopgave

Introduction

Part I: Lean Basics
Chapter 1: Defining Lean
Chapter 2: The Foundation and Language of Lean

Part II: Understanding Flow and the Value Stream
Chapter 3: Seeing Value through the Eyes of the Customer
Chapter 4: A Resource Runs through It: Value Stream Mapping
Chapter 5: Charting the Course: Using Value Stream Maps
Chapter 6: Flowing in the Right Direction: Lean Projects and Kaizen

Part III: The Lean Toolbox
Chapter 7: Customer and Value Stream Tools
Chapter 8: Flow and Pull Tools
Chapter 9: Perfection Tools
Chapter 10: Management Tools

Part IV: The Lean Enterprise
Chapter 11: Lean in the Organization: Principles, Behaviors, and Change
Chapter 12: Power to the People
Chapter 13: Go Lean: Implementation Strategy, Startup, and Evolution
Chapter 14: Lean within the Enterprise
Chapter 15: Lean across Industry

Part V: The Part of Tens
Chapter 16: Ten Best Practices of Lean
Chapter 17: Ten Pitfalls to Avoid
Chapter 18: Ten Places to Go for Help

Glossary
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Lean for Dummies