Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Uitdagingen + oplossingen
Alle uitdagingen + oplossingen
  • Direct naar
    • Alle uitdagingen en oplossingen
    • Meest bekeken managementvragen
    • Recent gestelde vragen
    • Stel jouw managementvraag
  • Ontdek oplossingen per thema
    • Boekadviezen en geschenken
    • Digitalisering en technologie
    • Communicatie en onderhandeling
    • Compliance en regelgeving
    • alle thema’s
  • Voorbeelden
    • Boekcadeau voor promotie
    • AI toepassen op werk
    • Versterken interne communicatie
    • Voorkomen corruptie en onethisch gedrag
    • alle vragen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Managementuitdagingen
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
    • Binnenkort verwacht
    • Aanbiedingen
    • Trending trefwoorden
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
    • alle rubrieken
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
    • Aanbiedingen
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken IT-management / ICT Game Character Creation with Blender and Unity
Game Character Creation with Blender and Unity
Chris Totten

Chris Totten is a Washington, DC–based game designer, writer, and professor. He teaches character development, 3D modeling, and animation for games.

Meer over Chris Totten
Chris Totten

Game Character Creation with Blender and Unity

Paperback Engels 2012 1e druk 9781118172728
49,42
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Create realistic game characters powered by your imagination

If you're a do-it-yourself game designer, you'll want to take advantage of Blender and Unity to build professional-quality game characters. With this guide, you first learn how to create realistic game assets using the power of Blender and then test how your characters work in Unity.

Game design expert Chris Totten walks you through each step, from modeling and sculpting to rigging and animating a character. Use the tutorial files accompanying the book to design a zombie game character, and then put it in action in a real-world game environment.

- Build a basic block character and then dive into more sophisticated modeling
- Pump up the appearance of your character using sculpting and textures
- Follow digital painting best practices and add colorful details to your model
- Create realistic movement by rigging your character for animation with an armature
- Explore how to make Unity and Blender work together by creating and importing finished game objects
- Bring your character into Unity and create your own video game
- Learn how to use Unity scripts to make your character animate properly
- Learn to model, texture, sculpt, rig, and animate a low-polygon video game character in Blender
- Import your low-poly Blender character into the Unity game engine and use JavaScript to create a zombie arcade shooter

Specificaties

ISBN13:9781118172728
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:292
Uitgever:Sybex
Druk:1
Verschijningsdatum:1-9-2012
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Chris Totten

Chris Totten is a Washington, DC–based game designer, writer, and professor. He teaches character development, 3D modeling, and animation for games. Chris has participated in independent game design projects as an artist and animator; written for gamasutra.com and videogamewriters.com; and has been a guest speaker at East Coast Game Conference, GDC China and Dakota State University's Workshop on Integrated Design.

Andere boeken door Chris Totten

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Contents
Introduction

1. Basic Game Art Concepts
-Game Design Workflows
-Creating Game Assets
-Understanding and Optimizing
-3D Game Art
-Working with Game Engines
-Scripting Happens

2. Blender Basics for Game Characters
-Working with Blender's Unique Features
-Working with Editor Arrangement and Types
-Navigating and Viewing 3D Space
-Creating and Manipulating Objects
-Using the Properties Editor
-Know Your Hotkeys
-Making a Simple Block Character
-Useful Techniques

3. Modeling the Character
-Working with Model Sheets
-Shaping the Torso for Low Polygon Count
-Extruding the Legs and Feet
-Making the Arms and Hands
-Separating Body Components to Create Clothing
-Creating the Head with Poly-by-Poly Modeling
-Carving Out Zombie Damage

4. Prepping for Zombie Details with UV Unwrapping
-The Uses of UV Layouts
-Drawing Seams
-Using Blender's UV/Image Editor
-Laying Out a UV Sheet
-Using Blender's Live Unwrap Functions

5. Sculpting for Normal Maps
-The Purpose of Sculpting
-Introducing the Multires Modifier
-Using Blender's Sculpting Interface
-Sculpting the Zombie in Blender
-Baking Normal Maps

6. Digital Painting Color Maps
-Understanding Digital Painting
-Preparing for Color Map Painting
-Digital Painting Best Practices
-Applying Your Color Map to the Zombie

7. Rigging for Realistic Movement
-Understanding Rigging
-Creating a Simple Armature
-Finishing the Armature with Constraints
-Linking the Armature and Zombie

8. Animating the Zombie
-Understanding and Planning Game Animation
-Using Blender's Animation System
-Creating an Idle Animation
-Creating a Walk Animation
-Creating a Chase Animation
-Creating a Run Animation
-Organizing Your Animations

9. Unity Engine Basics
-Understanding Unity's Logic and Interface
-Building a Whiteblock Level with Unity Primitives
-Creating and Editing Materials in Unity
-Organizing Assets with Unity Empties

10. Implementing Your Zombie in a Unity Game
-Importing Models into Unity
-Unity Scripting-A Crash Course
-Adding Interactivity to the Zombie
-Turning the First Person Controller into an FPS Hero
-Adding Other Gameplay Elements
-Wrapping Up

Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Werk hand in hand met AI
    Kim Pot
    Werk hand in hand met AI
    € 23,50
  • Aan de slag met Excel 365-2024
    Ben Groenendijk
    Aan de slag met Excel 365-2024
    € 41,95
  • Leerboek Business Intelligence
    Peter ter Braake
    Leerboek Business Intelligence
    € 49,95
  • Handboek AI Strategie
    Remy Gieling
    Handboek AI Strategie
    € 34,95
  • AI Agents
    Job van den Berg
    AI Agents
    € 34,95
  • De Ai basisgids voor leraren
    Dieter Möckelmann
    De Ai basisgids voor leraren
    € 16,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

    Personen

      Trefwoorden

        Game Character Creation with Blender and Unity

        Game Character Creation with Blender and Unity
        Chris Totten
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Game Character Creation with Blender and Unity

        Verwijder uw beoordeling