BRIAN SOLIS is one of the world's leading digital anthropologists and futurists who has been called "one of the greatest digital analysts of our time.
Meer over Brian SolisWhat's the Future of Business?
Changing the Way Businesses Create Experiences
Gebonden Engels 2013 1e druk 9781118456538Samenvatting
Ontdek wat user experience design voor uw bedrijf kan betekenen, en hoe u het voor omzetgroei kunt benutten. 'What's the Future of Business?' brengt een ontwikkeling in beeld waarin kennis over user experience gecombineerd wordt met innovatief leiderschap om zo de performance, engagement en de relatie met de klant te verbeteren. Het boek biedt een overzicht van echte experiences versus 'user experiences' in relatie tot producten, diensten, social media en commercie. Want experience is alles en de toekomst is aan ondernemingen die experiences delen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Are You Experienced?
1. Sorry, we're closed: how to survive digital darwinism
2. The journey of business transformation
3. Meet the new generation of customers - generation c
4. The new customer hierarchy
5. The dim light at the end of the funnel
6. The zero moment of truth
7. The ultimate moment of truth
8. Opening a window into new consumerism
9. The dynamic customer journey
10. Inside the ellipse: embarking on the dynamic customer journey
11. Improving the umot to optimize the zmot
12. The six pillars of social commerce: understanding the psychology of engagement
13. The importance of brand in an era of digital darwinism
14. Why user experience is critical to customer relationships
15. Innovate or die
16. The dilemma's innovator
17. The hero's journey
Notes
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan