Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Social Media is Bullshit

Gebonden Engels 2012 1e druk 9781250002952
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een provocatieve kijk op social media, dit boek gaat voorbij de hype en leert u wat u echt moeten weten om uw business te vergroten met behulp van het web.

Specificaties

ISBN13:9781250002952
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:228
Druk:1
Verschijningsdatum:21-9-2012

Expertrecensies (2)

recensie
Social Media is Bullshit
Jeroen Ansink | 13 september 2013
Web 2.0. Wordt geen dinosauriër. Engage or die! Het zijn zomaar wat kreten waarmee marketinggoeroes de afgelopen jaren het belang van sociale media hebben onderstreept. Hoewel de buzzwoorden van expert tot expert verschillen is de boodschap telkens dezelfde: dankzij nieuwe media als Youtube, Facebook, of Twitter kan iedereen rijk, beroemd of succesvol worden, terwijl bedrijven zonder een actieve aanwezigheid op het internet ten dode zijn opgeschreven.
Lees verder
recensie
Bekentenissen van een anti-marketeer
Jeroen Ansink | 9 september 2013
Web 2.0. Wordt geen dinosauriër. Engage or die! Het zijn zomaar wat kreten waarmee marketinggoeroes de afgelopen jaren het belang van sociale media hebben onderstreept. Hoewel de buzzwoorden van expert tot expert verschillen is de boodschap telkens dezelfde: dankzij nieuwe media als Youtube, Facebook, of Twitter kan iedereen rijk, beroemd of succesvol worden, terwijl bedrijven zonder een actieve aanwezigheid op het internet ten dode zijn opgeschreven.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

interview
BJ Mendelson: 'Alle sociale media goeroes zijn oplichters'
Jeroen Ansink 4 september 2013 Sociale media hebben geen nieuw tijdperk ingeluid, zegt BJ Mendelson in Social media is bullshit. De marketingregels van weleer zijn nog steeds van kracht, en er is niets nieuws onder de zon. ‘Twitter-volgers, pageviews en Faceboek-vrienden hebben geen enkele zin als ze zich niet vertalen in meer omzet.’

Over Brandon Mendelson

Brandon Mendelson (aka B.J. Mendelson) has contributed to The Huffington Post, Forbes, MTV's O Music Awards, and CNN. He has also appeared on CNN, CNBC, Yahoo! News, and the CBC. Brandon currently contributes to The Wall Street Journal and teaches marketing at Columbia College in Chicago.

Andere boeken door Brandon Mendelson

Inhoudsopgave

An introduction: Bullshit

1. Social media is bullshit
2. Meet the people behind the bullshit
3. How to sell bullshit, without really trying
4. How to really make it on the web

Endnotes

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Media is Bullshit