Unstoppable

Finding Hidden Assets, Redefine the Core, and Fuel Profitable Growth

Gebonden Engels 2007 1e druk 9781422103661
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In de komende decennia zullen twee op de drie bedrijven worden geconfronteerd met de grootste uitdaging uit hun bestaan: het herdefiniëren van de core business. Door toenemende wereldwijde concurrentie en een onzekere toekomst zullen steeds meer leidinggevenden zich realiseren dat ze fundamentele keuzes moeten maken. Zelfs terwijl ze gewoon doorgaan de goederen en diensten te leveren die vandaag de dag de core business zijn.

'Unstoppable' laat managers zien hoe ze ondergewaardeerde, ongevonden en onderbenutte assets kunnen inzetten als nieuw platform voor duurzame groei. De auteur interviewde meer dan 30 CEO's van uiteenlopende bedrijven als: De Beers, American Express en Samsung om de lezer te laten zien wanneer het tijd is voor een nieuwe definitie van de core business.

Dit boek laat bedrijven in crisis zien hoe ze zich kunnen veranderen in een bedrijf dat niet is te stoppen. 'Unstoppable'.

Specificaties

ISBN13:9781422103661
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Druk:1
Hoofdrubriek:Verandermanagement

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Chris Zook

Chris Zook is sinds 1980 consultant bij Bain, een consultancy die in 1973 is opgericht door ex-BCGers. Sinds 1999 leidt hij de denktank van Bain. Hij adviseert vele grote internationale bedrijven.

Andere boeken door Chris Zook

Inhoudsopgave

Introduction

1. Unsustainable to unstoppable
2. When to redefine the core
3. Undervalued business platforms
4. Untapped customer insights
5. Underutilized capabilities
6. Managing through the growth cycle

Appendix
Notes
Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Unstoppable