Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
,

Uncommon Service

How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Gebonden Engels 2012 9781422133316
Verkooppositie 3224
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Uncommon Service' biedt een volledig nieuwe en systematische aanpak voor een hogere productiviteit, winstgevendheid en duurzaam concurrentievoordeel door middel van exceptionele service. De meeste bedrijven geven service een lage prioriteit in de bedrijfsvoering. Frances Frei en Anne Morriss laten echter zien dat, in een volatiele economie waar de oude regels van strategisch voordeel niet meer opgaan, service is uitgegroeid tot een belangrijk wapen in de concurrentiestrijd.

Specificaties

ISBN13:9781422133316
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:247
Druk:1
Verschijningsdatum:7-2-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Introduction

1. You can't be good at everything
2. Someone has to pay for it
3. It's not your employee's fault
4. You must manage your customers
5. Now multiply it all by culture
6. Getting bigger

Conclusion
Index
Notes

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Uncommon Service