The Call Center Handbook

Paperback Engels 2004 5e druk 9781578203055
Gratis verzonden | Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Wilt u weten hoe u een telefoonswitch aanschaft voor uw call center? Vraagt u zich af hoe u de productiviteit van call center medewerkers kunt meten? Wilt u een nieuw call center inrichten en zijn er meerdere steden die daarvoor in aanmerking willen komen? Geen probleem. Op dit soort vragen gaat 'The Call Center Handbook' uitgebreid in. Keith Dawson beschrijft uitgebreid wat wel en wat niet werkt bij het inrichten van een call center en biedt met dit handboek een handleiding voor managers die de leiding hebben of krijgen over een call center. Hoewel technologie een belangrijke rol speelt in call centers en er om die reden ook veel aandacht wordt geschonken aan de beschikbare technische mogelijkheden, wordt de rol van mensen niet vergeten.

Specificaties

ISBN13:9781578203055
Trefwoorden:call center
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:283
Uitgever:Telecom Books
Druk:5
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Introduction

Part 1 - The Physical Center
Part 2 - Routing Calls: Switches & Hardware Systems
Part 3 - The Front End
Part 4 - Making Sense of the Call
Part 5 - Critical Peripherals
Part 6 - Management & Operations
Part 7 - Outside the Center

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Call Center Handbook