Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

How customers Think

Gebonden Engels 2003 9781578518265
In herdruk, verschijningsdatum onbekend

Specificaties

ISBN13:9781578518265
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:352
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Gerald Zaltman

Gerald Zaltman is hoogleraar Marketing aan Harvard Business School en lid van het interdisciplinaire Initiatief Geest, Hersenen en Gedrag. Daarnaast is hij medeoprichter van onderzoeks- en adviesbureau Zaltman Associates.

Andere boeken door Gerald Zaltman

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How customers Think