Introduction to 3D Game Engine Design Using DirectX 9 and C#

Paperback Engels 2003 2003e druk 9781590590812
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

This tutorial goes through the requirements for a game engine and addresses those requirements using the applicable aspects of DirectX with C#.

Specificaties

ISBN13:9781590590812
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:424
Uitgever:Apress
Druk:2003

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

<ol>
<li>Overview </li>
<li>User Interface </li>
<li>Hanging Ten: A Ride Through the Rendering Pipeline </li>
<li>Basic 3D Objects </li>
<li>Complex 3D Objects </li>
<li>Camera: The Player's View of the World </li>
<li>Adding Some Atmosphere: Lighting and Fog </li>
<li>Artificial Intelligence: Adding the Competition </li>
<li>Game Audio: Let's Make Some Noise </li>
<li>Game Physics: Keeping It Real </li>
<li>Tools of the Trade </li>
</ol>

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Introduction to 3D Game Engine Design Using DirectX 9 and C#