Jay Conrad Levinson,
Shane Gibson
Guerrilla Social Media Marketing
100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits
Paperback Engels 2010 1e druk 9781599183831Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
Samenvatting
Dit boek rust u uit met actieplannen, implementatiestappen en meer dan 100 marketingwapens. Het is geschreven door de vader van de guerrillamarketing: Jay Conrad Levinson. Hij leert u hoe u de tijdloze principes van guerrillamarketing kunt inzetten in de nieuwste sociale media en netwerken.
Specificaties
ISBN13:9781599183831
Trefwoorden:marketing, internetmarketing, netwerkmarketing, guerrillamarketing, web 2.0, social media, social marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:250
Uitgever:Entrepreneur Press
Druk:1
Hoofdrubriek:Internet en social media
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan