Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Information Technology Government and Service Management

Frameworks and Adaptations

Gebonden Engels 2008 9781605660080
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

In toenemende mate wordt information technology governance beschouwd als een integraal onderdeel van corporate governance. 'Information Technology Governance and Service Management' geeft een diepgaand inzicht in de kritische bijdrage van IT-servicemanagement aan IT-governance en de strategische en tactische waarde door een doeltreffende servicemanagement. Het werk verzamelt gezaghebbende perspectieven op het laatste onderzoek naar information technology governance. Dit boek is geschreven voor academici en studenten.

Specificaties

ISBN13:9781605660080
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:495
Uitgever:IGI Global
Druk:1
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1 The Current State of Information Technology Governance Literature
2 IT Governance-Based IT Strategy and Management
3 IT Governance
4 Adoption and Implementation of IT Governance
5 Tailoring CobiT for Public Sector IT Audit
6 Comprehensive Architecture Rationalization and Engineering
7 A Comparative Case Study of Three Korean Firms
8 The Impact of ICT Governance within Australian Companies
9 Improving ICT Governance
10 Managing IT Security Relationships within Enterprise Control Frameworks
11 Unexplored Linkages between Corporate Governance and IT Governance
12 I-Fit
13 Competence of Information Technology Professionals in Internet-Based Ventures
14 The Role of Maturity Models in IT Governance
15 Governance of Software Development
16 The Governance Implications When it is Outsourced
17 IT Portfolio Management
18 Applying Organizational Theories to Realize Adaptive IT Governance and Service Management
19 Implementing IT Service Management
20 A Model for IT Service Strategy
21 An Overview of Models and Standards of Processes in the SE, SwE, and IS Disciplines
22 Perspectives of IT-Service Quality Management
23 Measuring Return on Investment from Implementing ITIL
24 Integrated Product Life Cycle Management for Software

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Information Technology Government and Service Management