Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

100+ management models

How to understand and apply the world's most powerful business tools

Paperback Engels 2020 9781913022259
Verkooppositie 3107
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Specificaties

ISBN13:9781913022259
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:592
Verschijningsdatum:1-11-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Fons Trompenaars

Van zijn boek Riding the Waves of Culture (1994) werden inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht en het werd vertaald in meer dan 10 talen. Daarnaast schreef hij onder andere: Seven Cultures of Capitalism, Building Cross-Cultural Competence en 21 Leaders for the 21st Century (samen met Charles Hampden Turner) en hij is hoofdauteur van de serie Business Across Cultures. In de laatste Thinkers 50, het meest prestigieuze overzicht van managementgoeroes, claimt hij de 25e positie. Manfred Kets de Vries (32e plaats in dit overzicht) en Fons zijn de enige Nederlandse managementgoeroes in dit overzicht (www.thinkers50.com). Intercultureel management is het thema waar Fons Trompenaars beroemd mee is geworden. Dat hij dat thema koos, is gezien zijn achtergrond niet heel vreemd. Zijn moeder was Frans, zijn vader Nederlands en zelf werkte hij voor Shell in negen landen. Cultuurverschillen zijn hem daarom met de paplepel ingegoten. De wereld is zijn werkterrein. Hij werkte als consultant o.a. voor Shell, BP, ICI, Philips, Heineken, TRW, Mars, Motorola, General Motors, Nike, Cable and Wireless, Unicredit, Linde en Merrill Lynch. In 1989 startte hij het Centre for International Business Studies, tegenwoordig Trompenaars Hampden-Turner Intercultural Management Consulting, een consulting- en trainingorganisatie op het gebied van internationaal management. Achterliggende gedachte van Fons Trompenaars' werk is dat hij overtuigd is van het feit dat 'de onderneming die een cultuurkloof weet te overbruggen, daar beslissend concurrentievoordeel mee kan behalen'.

Andere boeken door Fons Trompenaars

Over Piet Hein Coebergh

Piet Hein Coebergh is lector PR & Transparantie aan Hogeschool Leiden, docent aan de Erasmus Universiteit en consultant bij Lewin associates. Hij studeerde bedrijfskunde, bestuurskunde en rechten en promoveerde op het communiceren van strategie.

Andere boeken door Piet Hein Coebergh

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        100+ management models