Rainer Busch,
Margarete Seidenspinner,
Fritz Unger
Marketing Communication Policies
Gebonden Engels 2006 9783540373223Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Samenvatting
By summing up the authors’ lectures on Marketing Communications, this work introduces its users to the fundamental knowledge that is indispensable in this complex and exciting field of Marketing. It has been compiled especially for first-degree students of Business Administration and Marketing who take an interest in the international aspects of these disciplines. There are comprehensive illustrations, cases, questions for discussion, and case solutions.
Specificaties
ISBN13:9783540373223
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:260
Uitgever:Springer Berlin Heidelberg
Druk:2007
Hoofdrubriek:Communicatie en media, Reclame en verkoop, Marketing
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
An overview.- The fundamental aspects of marketing communications.- The fundamental aspects of communications science.- Information behaviour and socialisation.- Analysing the communication situation.- The goals of communication policies.- Communication strategies.- Media planning in marketing communications.- Designing market communications.- Collaborating with agencies.- Specific issues in international marketing communications.
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan