The Incomplete Vol. 2
Highsnobiety Guide to Creative Collaborations
Gebonden EN 2025 9783967041569Samenvatting
Ontdek hoe creatieve samenwerkingen zijn uitgegroeid tot een krachtig cultureel fenomeen dat de grenzen van kunst, muziek en stijl overstijgt.
In het koffietafelboek The Incomplete Vol. 2 onderzoekt Highsnobiety, dé autoriteit op het gebied van wereldwijde street culture, samen met gestalten hoe creatieve samenwerkingen verder gaan dan traditionele marketing. Deze samenwerkingen veranderen hoe we merken ervaren en versterken hun rol als symbolen van identiteit.
Het fotoboek presenteert 60 iconische samenwerkingen binnen mode, design en lifestyle. Het biedt een diepgaande analyse van wat deze creatieve partnerschappen succesvol maakt en laat zien hoe ze de moderne cultuur vormgeven. Met een deskundige selectie van projecten is dit boek een essentiële inspiratiebron voor trendsetters, creatieve professionals en liefhebbers van hedendaags design.
Specificaties
Thema classificatie
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan