Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Paperback Nederlands 2014
Verkooppositie 5514
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

'Zo maak je een marketingcommunicatieplan' biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

Aan de orde komen de omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstellingen en strategie. Vervolgens komt de communicatiemix aan bod, het creatieve ontwikkelingsproces, de mediakeuze en het budget. Met uitgebreide aandacht voor de vertaalslag van traditionele marketingcommunicatie naar online marketingcommunicatie. Compleet met sprankelende praktijkvoorbeelden van internationale concerns als Coca Cola, Ford en Dove.

Deze uitgave is een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur. Dit compacte boekje biedt samen met de website concrete handvatten voor het maken van een marketingcommunicatieplan voor zowel B2C- als B2B-producten.

De uitgave is bedoeld voor hbo CE, hbo Small Business en hbo Communicatie.

Met de Campuz Card krijgt de student toegang tot de ondersteunende website. Daar vindt de student cases en opdrachten en een model stappenplan. Voor de docent zijn er antwoorden en uitwerkingen.

Waarom kiezen voor 'Zo maak je een marketingcommunicatieplan':
-duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;
-compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;
-ideale aanvulling op bestaande literatuur.

Specificaties

ISBN13:9789001303921
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:96
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:27-5-2014

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Stap 1: Analyseer de omgeving
Stap 2: Bepaal de marketingcommunicatiedoelgroepen
Stap 3: Formuleer de marketingcommunicatiedoelstellingen
Stap 4: Ontwikkeling de marketingcommunicatiestrategie
Stap 5: Geef de marketingcommunicatiemix en het voorlopige budget aan
Stap 6a: Ontwikkel de creatieve strategie
Stap 6b: Ontwikkel de mediastrategie
Stap 7: Voer de campagne uit
Stap 8: Maak een evaluatieplan
Stap 9: Presenteer het plan

Literatuur
Register
Bijlagen
Briefing volgens VEA

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zo maak je een marketingcommunicatieplan