Levensmiddelenmarketing

Food for you

Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789001807863
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een uniek boek over levensmiddelenmarketing in de supermarkt. Het vertelt u alles over de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het boek biedt u een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt.

U krijgt alle ingrediënten aangereikt waarmee u een geslaagd marketingplan kunt ontwikkelen voor deze branche. Een vernieuwende en inspirerende uitgave waarmee u zelfstandig aan het werk kunt.

'Levensmiddelenmarketing' laat u zien waar een succesvolle samenwerking tussen retailers, fabrikanten en intermediairs toe kan leiden. Herkenbare praktijkvoorbeelden laten de stof leven voor u. Het boek biedt u bovendien inzicht in consumentengedrag, de rol van marktonderzoek, communicatietechnieken, verkoop- en inkooptechnieken. Kortom: 'Levensmiddelenmarketing - Food for you' is een must voor elke student aan een retail- of commerciële opleiding.

Op de ondersteunende website vindt u levendige casussen en opdrachten, en een digitale versie van het boek. Handige online tools waarmee u snel verder kunt!

Waarom kiezen voor 'Levensmiddelenmarketing':
- biedt u alle ingrediënten voor het schrijven van een marketingplan;
- focus op de levensmiddelenbranche en supermarkt -vernieuwend en inspirerend;
- met de handige online tools kunt u prima zelfstandig aan de slag!

Specificaties

ISBN13:9789001807863
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:229
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:14-1-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Emiel Peters

Emiel Peters (1969) is sinds 2009 als docent Marketing & Sales verbonden aan de Hogeschool van Arhem en Nijmegen.

Andere boeken door Emiel Peters

Inhoudsopgave

Inleiding

1 Supermarkten
2 Consument
3 Retailer
4 Fabrikant
5 Intermediairs
6 Onderhandelen
7 Category-captainproject
8 Marketingplan

Literatuur
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Levensmiddelenmarketing