

Emiel Peters (1969) is sinds 2009 als docent Marketing & Sales verbonden aan de Hogeschool van Arhem en Nijmegen.
Meer over Emiel PetersLevensmiddelenmarketing
Food for you
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789001807863Samenvatting
Een uniek boek over levensmiddelenmarketing in de supermarkt. Het vertelt u alles over de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het boek biedt u een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt.
U krijgt alle ingrediënten aangereikt waarmee u een geslaagd marketingplan kunt ontwikkelen voor deze branche. Een vernieuwende en inspirerende uitgave waarmee u zelfstandig aan het werk kunt.
'Levensmiddelenmarketing' laat u zien waar een succesvolle samenwerking tussen retailers, fabrikanten en intermediairs toe kan leiden. Herkenbare praktijkvoorbeelden laten de stof leven voor u. Het boek biedt u bovendien inzicht in consumentengedrag, de rol van marktonderzoek, communicatietechnieken, verkoop- en inkooptechnieken. Kortom: 'Levensmiddelenmarketing - Food for you' is een must voor elke student aan een retail- of commerciële opleiding.
Op de ondersteunende website vindt u levendige casussen en opdrachten, en een digitale versie van het boek. Handige online tools waarmee u snel verder kunt!
Waarom kiezen voor 'Levensmiddelenmarketing':
- biedt u alle ingrediënten voor het schrijven van een marketingplan;
- focus op de levensmiddelenbranche en supermarkt -vernieuwend en inspirerend;
- met de handige online tools kunt u prima zelfstandig aan de slag!
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1 Supermarkten
2 Consument
3 Retailer
4 Fabrikant
5 Intermediairs
6 Onderhandelen
7 Category-captainproject
8 Marketingplan
Literatuur
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan