Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Communicatie en media Creativiteit in communicatie
Creativiteit in communicatie
Creativiteit in communicatie
Marijn de Jong Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Marijn de Jong, Aline Douma

Creativiteit in communicatie

Paperback Nederlands 2017 9789001875213
2 beoordelingen
Verkooppositie 5684
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Het gloednieuwe Creativiteit in Communicatie is een écht doe-boek. Je volgt het proces van werken aan een praktijkopdracht voor een opdrachtgever. Creatieve communicatievraagstukken staan centraal, met extra aandacht voor het online domein. Het gaat niet om het opstellen van (creatieve) communicatiestrategieën. Je leert wel creatieve communicatieconcepten op basis van analyses en communicatiestrategieën te maken en uit te werken.

Waarom kiezen voor Creativiteit in Communicatie?
- Inspirerend doe-boek;
- voor studenten die creatieve communicatievraagstukken willen uitvoeren of aansturen;
- extra aandacht voor het online domein.

Met Creativiteit in Communicatie maak je kennis met creatieve content, waarbij je als (aankomende) expert in woord, beeld en geluid aantrekkelijke, unieke en originele nieuwe combinaties ontwikkelt tussen vorm en inhoud. Met creatieve content wordt bijna altijd een persuasief doel nagestreefd. In het leerboek worden communicatiemodaliteiten en -campagnes behandeld. Tijdens het productieproces leer je aan de hand van relevante theorieën om tot kwalitatief goede creatieve content te komen. Deze theorieën zijn in de praktijk bruikbaar, omdat ze verdieping, praktische handvatten en inspiratie bieden. Alle hoofdstukken beginnen met een casus uit de beroepspraktijk en sluiten af met een samenvatting, opdrachten en een begrippenlijst.

Na het toepassen van de leerstof in Creativiteit in Communicatie:
- heb je ervaring met het werken aan praktijkopdrachten op het gebied van creatieve communicatie aan de hand van de creatieve communicatieroutine;
- ben je staat om creatief te denken en communicatieconcepten uit te werken in woord, beeld en geluid;
- kun je als gesprekspartner optreden in het vakgebied van creatieve communicatie.

Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier antwoorden op de oefeningen uit het boek. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Specificaties

ISBN13:9789001875213
Trefwoorden:communicatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:165
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:26-4-2017
Hoofdrubriek:Communicatie en media

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Aline Douma

Aline Douma is een Research Master-student bij Rijksuniversiteit Groningen en eindredacteur van Creativiteit in Communicatie.

Andere boeken door Aline Douma

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding
Studiewijzer

1 Creatieve communicatieroutine
2 Retorische creativiteit
3 Contentmarketinganalyse
4 Creatieve inspiratie
5 Creëren creatief concept
6 Contentcreatie

Kernbegrippenlijst
Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur, eindredacteur, adviseurs

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Literatuur geschiedenis en theorie; opdrachtenboek vwo
    Dautzenberg
    Literatuur geschiedenis en theorie; opdrachtenboek vwo
    € 14,86
  • Journalistieke cultuur in Nederland
    Jo Bardoel
    Journalistieke cultuur in Nederland
    € 35,99
  • Sportsponsoring
    Robert Kok
    Sportsponsoring
    € 40,95
  • Protocollen voor begeleiding van mensen met psychische klachten
    Schreuders
    Protocollen voor begeleiding van mensen met psychische klachten
    € 48,95
  • Zo maak je een ondersteuningsplan
    Anita Pfauth
    Zo maak je een ondersteuningsplan
    € 24,95
  • Gezondheidsvoorlichting en gedragsverandering
    Johannes Brug
    Gezondheidsvoorlichting en gedragsverandering
    € 50,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creativiteit in communicatie

        Creativiteit in communicatie
        Marijn de Jong , Aline Douma
        /