Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

E- marketing

Het boek bij de online cursus

Paperback Nederlands 2007 1e druk 9789012116329
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Met het boek 'E-Marketing' leert u als marketeer en ondernemer (profit én non-profit) uw relaties zo efficiënt mogelijk te benaderen met een optimaal resultaat. Internet haalt in rap tempo televisie en gedrukte media in als het gaat om bereik en resultaat. Slimme ondernemers zorgen er dus voor dat ze weten hoe ze via internet hun doelgroep kunnen bereiken: via e-mail, zoekmachines, communities of door gewoon online te adverteren.

'E-marketing' biedt de laatste stand van zaken over e-mailmarketing, online strategie, zoekmachineoptimalisatie, meten van resultaten, banners, portals, communities, opzetten van een shop, online adverteren en nog veel meer.

'E-marketing' biedt inzicht in de nieuwste marketingtechnieken. Als gebruiker en lezer van E-marketing blijft u ook na aanschaf van dit boek op de hoogte via www.MailingLijst.nl/forum. U kunt interactief met collega's, redactie en experts uit het veld van gedachten wisselen, vragen stellen en u verder verdiepen. Op het forum vindt u meer materiaal, aanvullende cases, lezersreacties en nog veel meer over de onderwerpen die in 'E-marketing' behandeld zijn.

'E-marketing' is een verdieping en verbreding van de eerder online verschenen introductie over deze onderwerpen, door MailingLijst.nl ontwikkeld voor marketeers en ondernemers in het mkb.

Specificaties

ISBN13:9789012116329
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:146
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:5-6-2007

Expertrecensies (1)

recensie
E- marketing
Mark Murkes | 8 mei 2008
Tegenwoordig zit het bij iedere onderneming wel tussen de oren dat het internetkanaal niet meer te verwaarlozen valt. De mogelijkheden van digitale interactie zijn echter zo breed, dat het moeilijk is om het complete speelveld te overzien. Zeker op het gebied van e-marketing lijken de mogelijkheden onbeperkt. Een effectieve inzet is dan ook een complexe aangelegenheid. Valt deze uitgebreide materie samen te vatten in een boekje van amper 150 pagina's? Pieter de Nijs, Menno Heling en Michiel van Gaalen doen een dappere poging.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
4 stemmen
2
1
1
0
0

Inhoudsopgave

1: E-marketing
1. Wat is e-marketing
2. Ontwikkelingen
3. Waarom e-marketing
4. Typen e-marketing
5. Een online marketingstrategie in enkele stappen
6. Een effectieve e-marketingstrategie

2: Uw eigen website
1. Een functionele en functionerende website
2. De vormgeving van de website
3. Bruikbaarheid van de website
4. Functioneren van de website

3: Zoeken en gevonden worden
1. Zoeken op het internet
2. Zoekmachines
3. De toekomst van het zoeken
4. Zoekmachinestrategie
5. Keywords en titel
6. Zoekmarketingcampagnes

4: Adverteren
1. Adverteren met banners
2. Adverteren bij zoekmachines
3. Adverteren in internetbedrijvengidsen
4. Lokaal online adverteren

5: E-mailmarketing
1. Voordelen en mogelijkheden
2. E-mailmarketing stap-voor-stap
3. De database
4. Het meten van de resultaten
5. Responsemanagement

6: Affiliate marketing
1. Affiliate marketing
2. Een affiliateprogramma invoeren
3. Kosten en opbrengsten

7: Virale marketing
1. Virale marketing
2. Basiselementen
3. Aanbevelingen

8: Community marketing
1. Community marketing
2. Virtuele community's
3. Basisvoorwaarden
4. Kiezen voor een community

9: Weblogs
1. De weblog
2. Een weblog starten
3. Blogs en marketing
4. RSS-lezers

10: Een eigen online winkel
1. De status van het thuiswinkelen
2. Een verkoopsite opzetten
3. Bestellen en betalen via internet
4. Analyseren en bijsturen

11: Meten van resultaten
1. Webanalytics
2. Meten is weten
3. Wat te meten
4. Methoden en gereedschappen

Woordenlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E- marketing