
Lees verder
Annelies Verhelst komt oorspronkelijk uit Zeeland, waar ze een studie Communicatie begon. Na het behalen van de propedeuse verhuisde ze naar Groningen om daar Bedrijfskundige Informatica te studeren.
Meer over Annelies VerhelstHoe zijn de bekende webwinkels zo succesvol en groot geworden? In welke valkuilen zijn ze getrapt? Hoe gaan zij met groei om? Welke successen kunnen zij op hun naam zetten? Directeuren en marketingmanagers leggen uit hoe hun bedrijf omgaat met zaken als marketing, personeel, huisvesting, juridische aangelegenheden en klantenservice. Lees onder andere de ervaringen van Bol.com, Wehkamp, ECI en Greetz.
Behalve deze interviews ter inspiratie, staan er in dit boek praktische tips voor webwinkeliers om hun webwinkel succesvol te maken. Zo lees je waarom goede klantenservice van belang is, wat je zoal kunt bereiken met online marketing en, als je nog moet beginnen, hoe je een goed businessplan voor je webwinkel schrijft. De praktische tips zijn geschreven door experts op hun eigen vakgebied.