VOORDEEL - 54% korting

Direct marketing

Direct marketing in 8 stappen

Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789013018776
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 54% korting

Samenvatting

De snelle ontwikkelingen in de informatietechnologie bieden ook direct marketeers ongekende mogelijkheden. Denk aan analyses en opslag van data en de mogelijkheden om mensen overal, op elk tijdstip te bereiken.

Toch blijven ook de oude principes van DM onveranderd gehandhaafd: van verleiding, van wat mensen wel en niet waarnemen en waarop ze reageren. Om succes te realiseren moet de direct marketeer werken volgens de principes van de direct marketing cyclus. Dit boek leert u werken volgens de acht stappen van deze direct marketing cyclus. De systematische werkwijze maakt van direct marketing een optimaliseerbaar proces. U leert kennis uit vorige projecten te gebruiken voor volgende. Zo schept u een voorsprong op de organisaties die deze kunst niet verstaan.

Specificaties

ISBN13:9789013018776
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:122
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Over Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Na een loopbaan in het bedrijfsleven bouwde hij als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland, en auteur diverse boeken. Postma is daarnaast bekend van zijn 'Verkoopefficiency'-methode voor prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop. Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC adviseert bedrijven en organisaties in de business-to-business en in de consumentensector bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. PPMC werd op basis van onderzoek door TNS NIPO in 2010 verkozen tot het beste marketing- en businessconsultancy bedrijf in Nederland voor Mc Kinsey en de Boston Consulting Group.

Andere boeken door Paul Postma

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Inleiding

Stap 1
2. Wie ontvangt het medium
Stap 2
3. Welk aanbod via welk medium
Stap 3
4. Drie dimensies van direct marketingmedia
Stap 4
4. Uitvoeren
Stap 5
5. Waarnemen
Stap 6
6. Response
Stap 7
7. Fulfillment
Stap 8
8. Terugkoppelen data

Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Direct marketing