Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 54% korting

Direct marketing

Direct marketing in 8 stappen

Paperback Nederlands 2006 9789013018776
Verkooppositie 3570
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
21,25
9,95
VOORDEEL - 54% korting

Samenvatting

De snelle ontwikkelingen in de informatietechnologie bieden ook direct marketeers ongekende mogelijkheden. Denk aan analyses en opslag van data en de mogelijkheden om mensen overal, op elk tijdstip te bereiken.

Toch blijven ook de oude principes van DM onveranderd gehandhaafd: van verleiding, van wat mensen wel en niet waarnemen en waarop ze reageren. Om succes te realiseren moet de direct marketeer werken volgens de principes van de direct marketing cyclus. Dit boek leert u werken volgens de acht stappen van deze direct marketing cyclus. De systematische werkwijze maakt van direct marketing een optimaliseerbaar proces. U leert kennis uit vorige projecten te gebruiken voor volgende. Zo schept u een voorsprong op de organisaties die deze kunst niet verstaan.

Specificaties

ISBN13:9789013018776
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:122
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Na een loopbaan in het bedrijfsleven bouwde hij als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland, en auteur diverse boeken. Postma is daarnaast bekend van zijn 'Verkoopefficiency'-methode voor prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop. Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Woerden, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC adviseert bedrijven en organisaties in de business-to-business en in de consumentensector bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. PPMC staat al jaren met McKinsey en BCG in de top 3 van Nederland van de beste Marketing- en Businessconsultancy bedrijven, gebaseerd op onderzoek door TNS NIPO en Motivaction. In 2015 staat PPMC op nummer 1, net als in 2010 en 2014. Als een van Nederlands´ bekendste marketeers heeft Paul Postma een reputatie in successen met datagestuurde marketing. Als geen ander heeft hij inzicht in kansen en mogelijkheden van Big Data Marketing, en in de illusies. 'Wie via Big Data naar zijn klanten kijkt, ziet als een onbevangen kind hoe verrassend de wereld er in werkelijkheid uitziet.' In 2014 heeft hij de DM Oeuvre Prijs gekregen tijdens de Dialogue Marketing Awards.

Andere boeken door Paul Postma

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Inleiding

Stap 1
2. Wie ontvangt het medium
Stap 2
3. Welk aanbod via welk medium
Stap 3
4. Drie dimensies van direct marketingmedia
Stap 4
4. Uitvoeren
Stap 5
5. Waarnemen
Stap 6
6. Response
Stap 7
7. Fulfillment
Stap 8
8. Terugkoppelen data

Over de auteur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Direct marketing