Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 61% korting

Webvertising

Online advertising & online marketing

Ingenaaid Nederlands 1999 9789014063577
Voormalig top 100Totaal 76 dagen
Niet leverbaar.
VOORDEEL - 61% korting

Samenvatting

Marketing maakt gebruik van reclame, ook op internet. Internet is het snelst groeiende en het meest innovatieve medium van alle reclamemedia. Internetreclame is er in vele vormen. Je kunt online reclame maken via het World Wide Web, zogeheten webvertising, of via e-mail en nieuwsgroepen. Webvertising wordt steeds meer afgestemd op de individuele bezoeker van een Internetpagina: het is een onderdeel van de direct marketing campagne. Het grote verschil tussen de klassieke marketing en Internetmarketing is de veel grotere snelheid. Er kan in korte tijd veel worden verdiend maar ook veel worden verloren.
In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.

Specificaties

ISBN13:9789014063577
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:80
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Arie den Boon

Dr. A.A. den Boon is directeur van Daphne Communication Management B.V. Dit bedrijf is gespecialiseerd in trackingonderzoek.

Andere boeken door Arie den Boon

Inhoudsopgave

1. Online advertising en online marketing
- Webvertising
- Het reclameproces
- Vergelijking met andere media
- Het doel van webvertising
- Webvertisingbestedingen
- Online marketing
- Webmarketing en e-commerce

2. Verschillende vormen van webvertising
- Banners en buttons
- Interstituals
- Pop-up windows
- Rich media
- Sponsorships
- E-mail
- Multimedia- mail
- Nieuwsbrieven
- Push-media
- Andere vormen en media

3. Doelgroep, bereik en kosten
- Doelgroepen
- Segmenteren
- Banners en adservers
- High traffic sites
- Bereik en frequentie
- Kosten

4. Effecten van webvertising
5. Stappenplan voor webvertising
- Stappenplan
- Marketingplan
- Inkoop
- Evaluatie


6. Do's en dont's van webvertising
7. Bronnen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Webvertising