Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Fred factor

Van sleur naar passie in werk en leven

Gebonden Nederlands 2005 9789020260618
10
Voormalig top 10Totaal 21 dagen
EvergreenTotaal 619 dagen
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

In 'De Fred factor' vertelt Mark Sanborn het waar gebeurde verhaal van zijn postbode Fred, die zoveel van zijn werk houdt dat hij altijd iets extra's doet voor de mensen bij wie hij post bezorgt. Hij houdt bijvoorbeeld een oogje in het zeil over iemands huis en treedt iedereen als vriend tegemoet.

Fred is een voorbeeld van klantvriendelijkheid. Wat is het geheim van Fred, wat is nu die Fred-factor? Sanborn zet de vier basisprincipes uiteen waarmee we nieuwe energie en creativiteit in ons werk en ons leven kunnen brengen. Door ze, net als Fred, in praktijk te brengen, iedere dag opnieuw, kunnen we leven en werken op een manier die voldoening schenkt aan uzelf en aan anderen.

Specificaties

ISBN13:9789020260618
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:120
Uitgever:Ankh-Hermes
Druk:1
Verschijningsdatum:18-1-2017
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan

Expertrecensies (1)

De Fred factor
Peter Vermeulen | 13 mei 2008
Wie wil niet iets speciaals van zijn leven en van zijn werk maken? Wie wil er niet van sleur naar passie in zijn werk? Mark Sanborn geeft in 'De Fred factor' de geheimen van Fred prijs. 'Wees als Fred en maak iets speciaals van je leven en je werk, ' schrijft Mark Sanborn, directeur van een adviesbureau voor leiderschapsontwikkeling. In de 'Fred factor' staat het verhaal van postbode Fred centraal. Door middel van hem kunnen we nieuwe energie en creativiteit in ons werk en leven brengen. Maar hiervoor moeten we dit net als hij wel in praktijk gaan brengen. Maar welk nieuws komt Fred ons eigenlijk in de brievenbus bezorgen?
Lees verder

Lezersrecensies

3.6 van de 5
7 stemmen
2
2
2
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mark Sanborn

Mark Sanborn is directeur van een adviesbureau voor leiderschapsontwikkeling. Hij is auteur, professioneel spreker en ondernemer en is vooral bekend om zijn boek The Fred Factor: How Passion In Your Work and Life Can Ordinary to the Extraordinary, dat wereldwijd meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht en een bestseller van New York Times, Wall Street Journal, USA Today werd. Jaarlijks verzorgt hij zo'n honderd presentaties over leiderschap, team building, customer service en veranderingsprocessen in bedrijven.

Andere boeken door Mark Sanborn

Inhoudsopgave

Voorwoord
Dankbetuiging

Deel 1 - Wat is een Fred?
1. De eerste Fred
2. De Fred-principes
3. Freds in de praktijk

Deel 2 - Een Fred worden
4. Iedereen kan iets betekenen
5. Succes is gebaseerd op contact
6. Zet je steeds in voor anderen
7. Gooi geregeld het roer om

Deel 3 - Andere Freds ontwikkelen
8. Fantasievol zoeken
9. Reëel belonen
10. Effectief opleiden
11. Duidelijk tonen

Deel 4 - Alles voor Fred
12. Fred vandaag de dag
13. De Fred-spirit

Aanhangsel: De Fred-scorekaart
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Fred factor