Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Contentbijbel

Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde?

Paperback Nederlands 2018 9789024404629
Verkooppositie 368144 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.

Specificaties

ISBN13:9789024404629
Rubriek:Marketing
Trefwoorden:marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:380
Druk:2
Verschijningsdatum:7-6-2018

Expertrecensies (1)

Margot van Trier | 17 december 2014
Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde? Met zijn ‘Contentbijbel’ geeft Cor Hospes een overzicht van ‘content’ door de jaren heen en kraakt de code die elk bedrijf – groot of klein – kan helpen om contentmarketing succesvol in te zetten.Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
31 stemmen
9
3
3
11
5

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Digital storytelling bestaat niet
Ger Post 12 december 2016 Wat heeft digital storytelling voor een nieuwe verhalen opgeleverd? Bar weinig. ‘Niks geen aparte en nieuwe verhalen.’ Aldus guerilla marketeer Cor Hospers.
interview
Cor Hospes: ‘Mensen willen weten waarom ze elke dag voor jou in die k-file moeten staan’
Ger Post 29 oktober 2014 Hoewel er geen naam op de kaft staat, heeft de Contentbijbel wel degelijk een schepper: adviseur en oud-journalist Cor Hospes. ‘Eerst dienen, dan verdienen. Het is echt zo.’
Alle interviews en artikelen (2)

Over Cor Hospes

Cor Hospes is creatief directeur van het bureau Merkjournalisten, dat merken en mensen helpt beter te worden in het vertellen van goede verhalen. Cor schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. Hij is een internationaal vermaard spreker. Cor was ruim 20 jaar zelfstandig journalist en copywriter. Hij schrijft regelmatig voor Frankwatching en andere (internationale) blogs. Ook adviseerde hij tal van bedrijven, multinationals, organisaties en (overheids)instanties.

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

VOORWOORD
PROLOOG

DEEL I: HET OUDE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 1 Petertje Pril, Polletje Pree en Dikkertje Duxon en de Shell Answer Man
HOOFDSTUK 2 Passievolle verhalen die het waard zijn om te delen
HOOFDSTUK 3 De onverwachte terugkeer van Flipje en de M-brigade
HOOFDSTUK 4 Hoe Geoffrey de Peyrac het geraamte van een goed verhaal aan het praten kreeg
HOOFDSTUK 5 Met een Trojaans paard op weg naar de Temporaal-Pariëtale Junctie
HOOFDSTUK 6 De exploderende koeien van een fastfoodketen
HOOFDSTUK 7 Een kassabon met mayonaiserecepten

DEEL II: HET NIEUWE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 8 C = STE + 5W x 4C oftewel de Content Code
HOOFDSTUK 9 Wat is je STE?
HOOFDSTUK 10 W1: Waarom
HOOFDSTUK 11 W2: Wie
HOOFDSTUK 12 W3: Waar
HOOFDSTUK 13 W4: Wat
HOOFDSTUK 14 W5: Wanneer
HOOFDSTUK 15 Begin je waar het pijn doet of beklim je liever de veranderberg?

EPILOOG
TIEN GEBODEN VAN CONTENTMARKETING
VERANTWOORDING
DANKWOORD
OVER DE AUTEUR

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Contentbijbel