Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 17% korting

Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)

Succesvolle contentstrategie op basis van het B-model

Paperback Nederlands 2018 9789024421152
10
Voormalig top 10Totaal 23 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 5160Hoogste positie: 5
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
26,95
22,50
VOORDEEL - 17% korting

Samenvatting

Het 'Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)' is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren.

De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.

Specificaties

ISBN13:9789024421152
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Uitgever:Boom
Druk:4
Verschijningsdatum:1-11-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.8 van de 5
104 stemmen
58
2
22
9
13

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De veelzijdige Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voorwoord
Introductie

1. Bewustzijn & Bekijken: Impact van contentmarketing
2. Het B-model framework voor de contentstrategie
3. Bepalen en Beslissen: Doelen en archetypering
4. Boeien en binden met contentvormen van waarde
5. Beleven, Betrekken & Beïnvloeden: Engaging storytelling en persuasion
6. Be SMART: KPI’s, ROI, metrics en meer analyses
7. Het ContentStrategiePlan (CSP) en de contentkalender

Register #HCS4

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)