
Lees verder
Hoe kan het dat sommige organisaties keer op keer nieuwe records breken met hun jaarcijfers, terwijl andere in een strijd zijn verwikkeld om te overleven? Waarom keren sommige organisaties na een aantal tegenvallers sterker terug dan ooit, terwijl andere tegenvallers nooit meer te boven komen? In de afgelopen jaren, die voor veel bedrijven met reorganisaties gepaard gingen, zijn een aantal organisaties steeds bezig geweest de brokken op te ruimen, terwijl andere sterke groeicijfers behalen. In 'De klant als kern van de zaak' laten Richard Whiteley en Diane Hessan zien wat het geheim is achter het succes van de winnaars: ondanks de zware tijden die ook zij hebben doorgemaakt, is de klant altijd het centrum geweest waar het om draait. Op basis van talloze ervaringen met succesvolle bedrijven beschrijven zij vijf strategieën die gebruikt kunnen worden om te groeien. De toepassing in de praktijk staat daarbij voorop en om die reden is een 'Actie toolkit' van 60 bladzijden opgenomen, die aan de specifieke bedrijfssituatie kan worden aangepast.