Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen.
Meer over Paul PostmaHet nieuwe marketing tijdperk
Paperback Nederlands 1999 9789025498054Samenvatting
De revoluties in de informatietechnologie en daarmee samenhangend in de media, zetten de hele marketingwereld op zijn kop. In 'Het nieuwe marketing tijdperk' schetst Postma een verrassend beeld van de marketingwereld die ons te wachten staat. De revoluties die nu plaatsvinden in de informatietechnologie en in de media zijn door de mens zelf in gang gezet, maar zijn door hem niet meer te stuiten. Postma laat in heldere en nuchtere stijl de verbanden zien tussen informatietechnologie en marketing: informatietechnologie onthult steeds meer over het menselijk gedrag en de media kunnen dat gedrag toenemend beïnvloeden. De combinatie van informatie en media geeft marketeers ongekende mogelijkheden om mensen in hun commercieel handelen te sturen.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Paul Postma
Inhoudsopgave
2 De informatierevolutie
3 De mediarevolutie
4 Een mens blijft een mens
5 De synthese tussen informatie, mensen en media
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan