Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 55% korting

Het nieuwe marketing tijdperk

Paperback Nederlands 1999 9789025498054
Voormalig top 100Totaal 41 dagen
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 55% korting

Samenvatting

De revoluties in de informatietechnologie en daarmee samenhangend in de media, zetten de hele marketingwereld op zijn kop. In 'Het nieuwe marketing tijdperk' schetst Postma een verrassend beeld van de marketingwereld die ons te wachten staat. De revoluties die nu plaatsvinden in de informatietechnologie en in de media zijn door de mens zelf in gang gezet, maar zijn door hem niet meer te stuiten. Postma laat in heldere en nuchtere stijl de verbanden zien tussen informatietechnologie en marketing: informatietechnologie onthult steeds meer over het menselijk gedrag en de media kunnen dat gedrag toenemend beïnvloeden. De combinatie van informatie en media geeft marketeers ongekende mogelijkheden om mensen in hun commercieel handelen te sturen.

Specificaties

ISBN13:9789025498054
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.5 van de 5
2 stemmen
1
0
0
1
0

Interviews en artikelen (1)

column
Neuro bashing. Waarom mensen niet van neuromarketing houden
Paul Postma 27 maart 2013 Je hebt onderwerpen die jarenlang aan deskundigen zijn voorbehouden, en dan ineens populariseren. Net als producten die door de markt zakken. De kwaliteit neemt af naarmate de populariteit toeneemt. Neurologie is zo’n onderwerp, en in het bijzonder de toepassing op mijn vakgebied: neuromarketing. Ik word niet vrolijk van die populariteit.

Over Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Na een loopbaan in het bedrijfsleven bouwde hij als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland, en auteur diverse boeken. Postma is daarnaast bekend van zijn 'Verkoopefficiency'-methode voor prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop. Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC adviseert bedrijven en organisaties in de business-to-business en in de consumentensector bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. PPMC werd op basis van onderzoek door TNS NIPO in 2010 verkozen tot het beste marketing- en businessconsultancy bedrijf in Nederland voor Mc Kinsey en de Boston Consulting Group.

Andere boeken door Paul Postma

Inhoudsopgave

1 Marketing in een veranderende wereld
2 De informatierevolutie
3 De mediarevolutie
4 Een mens blijft een mens
5 De synthese tussen informatie, mensen en media

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het nieuwe marketing tijdperk