Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

New Marketing

Gebonden Nederlands 1997 9789026725074
Voormalig top 100Totaal 7 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

We staan aan de vooravond van een aantal omwentelingen. De toepassing van informatietechnologie verandert ons leven drastisch: thuis, op het werk en in de maatschappij. In 'New Marketing' worden toepassingen van informatietechnologie in marketing op overzichtelijke wijze gepresenteerd, getoetst en geëvalueerd.

Specificaties

ISBN13:9789026725074
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:300
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
New Marketing
Alfred den Besten | 15 september 1999
Als een potentiële lezer voordat hij een boek aanschaft de achterzijde leest, mag hij verwachten dat hier naar waarheid vermeld staat wat het boek aan inhoud en waarde kan brengen voor de lezer. Helaas gaat dit voor het boek 'New Marketing' niet op.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.

Andere boeken door Cor Molenaar

Inhoudsopgave

Voorwoord

Deel 1 - Visie en ontwikkelingen

1. Inleiding
2. Een dynamische wereld
3. Ontwikkelingen in de marketing
4. Marketingoriëntaties
5. De ontwikkeling van informatietechnologie
6. Marketing en informatietechnologie
7. Toekomstige ontwikkeling van marketing en informatietechnologie
8. Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie binnen marketing
9. Epiloog

Deel 2 - Toetsing en onderzoeksresultaten

1. Onderzoek naar de mate van marktgerichtheid van Nederlandse organisaties
2. Opzet van het onderzoek
3. Toetsing ontwikkelingen in marketing
4. Marketingoriëntatie getoetst
5. Status toepassing informatietechnologie binnen marketing

Deel 3 - Bijlagen

1. Vragenlijst behorende bij het empirisch onderzoek
2. Marktgroei versus organisatiekenmerken
3. ontwikkeling van reclamebestedingen in Nederland 1989-1995
4. Validatie van de clustering
5. Analyse van fouten van de MDSS-schaal
6. Schaalwaarden van de MDSS-schaal

Verklarende woordenlijst
Geraadpleegde literatuur
Namenregister
Trefwoordenregister
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        New Marketing