Marketing in de praktijk 1
Marketing, communicatie en evenementen
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789037212327Samenvatting
In het boek 'Marketing in de praktijk deel 1' komen de onderwerpen uit de boeken Werken in de marketing, basisdeel marketing, basisdeel marktonderzoek en basiscalculaties voor de marketing aan de orde in vier casussen uit de praktijk. De studenten leren in deze casussen de theorie geïntegreerd toepassen.
Marketing in de praktijk deel 1 kan gebruikt worden binnen de opleidingen:
- Marketing medewerker
- Assistent communicatie medewerker
- Medewerker evenementenorganisatie.
'Marketing in de praktijk' is bestemd voor het eerste leerjaar en wordt geleverd met een licentie. Deze licentie geeft u 1 jaar toegang tot de ondersteunende website www.doelgericht.info waar u opdrachten en extra lesmateriaal vindt.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan