Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting
,

Luisterboek De groeimotor

Meerwaarde-innovatie van markten & merken

Audio-cd Nederlands 2008 1e druk 9789043016667
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
9,95
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

Innovatie prijkt (opnieuw) bovenaan de agenda in directiekamers overal ter wereld. Maar autonome groei bewerkstelligen is het moeilijkste wat er is. Het vraagt erom te kunnen zien wat er gebeurt voordat het gebeurt!
Roland en Rogier van Kralingen introduceren hiertoe The Wheel of Innovation - een werkwijze die elk bedrijf kan leren en implementeren. Het creëren van meerwaarde volgt een aantal wetmatigheden, die in dit luisterboek samengevat worden in de Innovatie-Matrix. Deze matrix geeft u inzicht in Radicale, Grote, Slimme en Strategische innovaties.

Roland van Kralingen is marketing- en merkstrateeg. Hij was lid van de International Board of Directors van TBWA. Zijn zoon Rogier is communicatiewetenschapper.

Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!

Specificaties

ISBN13:9789043016667
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:60
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2008

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Over Roland van Kralingen

Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje. Vervolgens functioneerde hij als lid van de raad van bestuur van TBWA International in Parijs en werkte hij in Japan, Engeland, Amerika, Duitsland en Spanje. In 1993 was hij de initiatiefnemer tot de oprichting van de PositioneringsGroep, die inmiddels in marketingland een grote bekendheid geniet. Roland van Kralingen is auteur van bekende boeken op het gebied van marketing en trends. Hij schreef onder andere 'Superbrands', 'Naar 2020', 'De Transparante Wereld' en 'BrandWorld'. Sinds 2005 is hij als Founder werkzaam bij High Value. Daarnaast is hij auteur van het onlangs verschenen 'Make Dust or Eat Dust.'' Roland van Kralingen is sterk geïnteresseerd tot ontwikkeling in de context, hij is een creatief denker en probeert vooral te werken naar nieuwe inzichten.

Andere boeken door Roland van Kralingen

Over Rogier van Kralingen

Rogier van Kralingen is muzikant, spreker en (prijswinnend) schrijver in de breedste zin van het woord. Hij verricht productie, redactie en uitgave van boeken, scripts, presentaties, artikelen en muziek. Bij balanceert feilloos op het snijvlak van de mens en haar technologie dankzij diepgaande kennis en natuurlijk gevoel voor menselijke emoties.

Andere boeken door Rogier van Kralingen

Inhoudsopgave

track 1 Inleiding
track 2 Hoofdstuk 1 De Innovatie-Matrix
track 3 Hoofdstuk 2 Wheel of Innovation
track 4 Hoofdstuk 3 Wheel of Innovation Stap 1 - De connected onderneming
track 5 Hoofdstuk 4 Wheel of Innovation Stap 2 - Inzicht of visie als platform voor ideeën
track 6 Hoofdstuk 5 Wheel of Innovation Stap 3 - Relevante en unieke ideeën
track 7 Hoofdstuk 6 Wheel of Innovation Stap 4 - Branding
track 8 Hoofdstuk 7 Wheel of Innovation Stap 5 - Telling the story
track 9 Hoofdstuk 8 De eerste stroming: Maatschappelijk verantwoord ondernemen
track 10 Hoofdstuk 9 De tweede stroming: Het nieuwe escapisme
track 11 Hoofdstuk 10 De derde stroming: Experience
track 12 Hoofdstuk 11 De vierde stroming: Dialoog
track 13 Hoofdstuk 12 De vijfde stroming: Design Drive
track 14 Hoofdstuk 13 De zesde stroming: The Kids' World is Leading
track 15 Hoofdstuk 14 De geest van de innovator

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Luisterboek De groeimotor