Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje.
Meer over de auteursLuisterboek De groeimotor
Meerwaarde-innovatie van markten & merken
Audio-cd Nederlands 2008 1e druk 9789043016667Samenvatting
Innovatie prijkt (opnieuw) bovenaan de agenda in directiekamers overal ter wereld. Maar autonome groei bewerkstelligen is het moeilijkste wat er is. Het vraagt erom te kunnen zien wat er gebeurt voordat het gebeurt!
Roland en Rogier van Kralingen introduceren hiertoe The Wheel of Innovation - een werkwijze die elk bedrijf kan leren en implementeren. Het creëren van meerwaarde volgt een aantal wetmatigheden, die in dit luisterboek samengevat worden in de Innovatie-Matrix. Deze matrix geeft u inzicht in Radicale, Grote, Slimme en Strategische innovaties.
Roland van Kralingen is marketing- en merkstrateeg. Hij was lid van de International Board of Directors van TBWA. Zijn zoon Rogier is communicatiewetenschapper.
Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!
Specificaties
Lezersrecensies
Over Rogier van Kralingen
Inhoudsopgave
track 2 Hoofdstuk 1 De Innovatie-Matrix
track 3 Hoofdstuk 2 Wheel of Innovation
track 4 Hoofdstuk 3 Wheel of Innovation Stap 1 - De connected onderneming
track 5 Hoofdstuk 4 Wheel of Innovation Stap 2 - Inzicht of visie als platform voor ideeën
track 6 Hoofdstuk 5 Wheel of Innovation Stap 3 - Relevante en unieke ideeën
track 7 Hoofdstuk 6 Wheel of Innovation Stap 4 - Branding
track 8 Hoofdstuk 7 Wheel of Innovation Stap 5 - Telling the story
track 9 Hoofdstuk 8 De eerste stroming: Maatschappelijk verantwoord ondernemen
track 10 Hoofdstuk 9 De tweede stroming: Het nieuwe escapisme
track 11 Hoofdstuk 10 De derde stroming: Experience
track 12 Hoofdstuk 11 De vierde stroming: Dialoog
track 13 Hoofdstuk 12 De vijfde stroming: Design Drive
track 14 Hoofdstuk 13 De zesde stroming: The Kids' World is Leading
track 15 Hoofdstuk 14 De geest van de innovator
Mensen die dit luisterboek kochten, kochten ook...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan