Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Advanced verkopen voor Dummies

Paperback Nederlands 2009 1e druk 9789043017350
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Vitaliseer uw carrière en laat uw zaak groeien!

Bent u er klaar voor om een powerseller te worden? Dit boek bespreekt alle toekomstgerichte strategieën die u nodig heeft om uw verkoopvaardigheden te verbeteren en uw resultaten te maximaliseren. U leest hoe u de nieuwste technologieën toepast, een merk in de markt zet, strategische allianties ontwikkelt, de vereiste risico's neemt en uw leven in balans brengt om een burnout te voorkomen.

Specificaties

ISBN13:9789043017350
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:364
Druk:1
Verschijningsdatum:18-2-2009
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
Serie:Dummies

Expertrecensies (1)

recensie
Advanced verkopen voor Dummies
Daniëlle de Jonge | 27 april 2009
Wie het verkoopvak een beetje onder de knie heeft, wil graag een stap verder om zijn of haar succes verder uit te bouwen. Want hoe zorgt u er nu voor dat u positief opvalt tussen alle andere aanbieders van uw product of dienstenpakket? Met de slimme tips uit 'Advanced verkopen voor Dummies' ontdekt u op inspirerende en makkelijke wijze hoe het in zijn werk gaat.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Inhoudsopgave

Over de auteurs
Dankwoord
Inleiding

Deel I: De juiste verkoopsuccesgedachte beheersen
Hoofdstuk 1: Betere verkoopresultaten met strategieën voor gevorderden
Hoofdstuk 2: Jezelf visualiseren als topverkoper
Hoofdstuk 3: Route uitstippelen naar verkoopsucces
Hoofdstuk 4: Maak van verkopen je hobby en een gewoonte
Hoofdstuk 5: Het onmogelijke mogelijk maken

Deel II: Verkoopspierballen kweken
Hoofdstuk 6: Verplaats je in de klant
Hoofdstuk 7: De lat verleggen door te sparren met je verkoopmaatje
Hoofdstuk 8: Verandering zien als kans om te groeien
Hoofdstuk 9: Werk aan je naamsbekendheid door schaamteloze zelfpromotie
Hoofdstuk 10: Stap uit je beschermde wereldje en neem risico's

Deel III: Je verkoopuitrusting samenstellen
Hoofdstuk 11: Investeren en herinvesteren in je succes
Hoofdstuk 12: De nieuwste technologieën voor je laten werken
Hoofdstuk 13: De juiste mensen kiezen om de gaten te vullen

Deel IV: Op zoek naar verkoopmogelijkheden
Hoofdstuk 14: Gebruik de kracht van relaties met r-commerce
Hoofdstuk 15: Op zoek naar onontdekte en nog niet volledig ontdekte markten
Hoofdstuk 16: De kracht van de multimediale markt gebruiken
Hoofdstuk 17: De mogelijkheden van nieuwe media verkennen

Deel V: Samenwerken met je klanten en... Concurrenten
Hoofdstuk 18: Je richten op het succes van je cliënt
Hoofdstuk 19: Verkopen aan multiculturele klanten
Hoofdstuk 20: Aardig zijn tegen de concurrentie

Deel VI: Het deel van de tientallen
Hoofdstuk 21: Tien krachtige verkooptactieken en -technieken
Hoofdstuk 22: Tien manieren om uit je verkoopdip te komen... of om er een compleet te vermijden

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Advanced verkopen voor Dummies