
Lees verder
Jeremy Deacon is adviseur op het gebied van marketing en productintroducties. Hij werkte voor een groot aantal bedrijven in binnen- en buitenland en heeft sinds 1997 zijn eigen consultancy bureau.
Meer over de auteursHet lanceren van een nieuw product is een spannende aangelegenheid. Omdat aan veel aspecten gedacht moet worden, kan ook veel misgaan. Door een gebrekkige voorbereiding mislukt bijvoorbeeld meer dan 80 procent van alle productintroducties in de voedingsbranche. Dit geeft aan dat innoveren een uitdaging is.
'Hoe lanceer ik een nieuw product!?' is gebaseerd op de door de auteurs ontwikkelde, unieke Empathie Marketing methode. Hierbij staat het inleven in de consument, de handel en de eigen organisatie centraal. Kruip in de huid van de mensen waarvoor en met wie u innoveert om tot een succesvolle introductie te komen.
Dit boek geeft praktische tips en nuttige handvatten voor innovatieve ondernemers, product- en brandmanagers en kan als handleiding gebruikt worden tijdens het complete productontwikkelingsproces.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken