


Susanne Piët is een meester in emotiemanagement. Piët is al 25 jaar directeur van haar adviesbureau voor communicatiestrategie en training.
Meer over Susanne PiëtMoodmanagement
Stemming maken, sturen en beheersen
Paperback Nederlands 2009 9789043019125Samenvatting
Moodmanagement is binnen organisaties een relatief onbekend instrument waar nog maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl het veel voordeel kan opleveren. Met moodmanagement stuurt u uw klanten op subtiele wijze zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst te kiezen.
Moodmanagement is actueel, acuut en aantrekkelijk voor verschillende sectoren. Susanne Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.
Een inspirerend boek voor u als professional om mee aan de slag te gaan!
Specificaties
Expertrecensies (1)

Interviews en artikelen (1)
Over Susanne Piët
Inhoudsopgave
1 De moodmaatschappij
2 Emotie en stemming
3 Moodmanagement: hanteren van stemmingen
4 Moodmarkt
5 Mood, merk en marketing
6 Moodshopping
7 Platforming
8 Mood en design
9 Moodmanagement in werk
10 Toekomst en moodmanagement
Over de auteur
Literatuur
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan