Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Moodmanagement

Stemming maken, sturen en beheersen

Paperback Nederlands 2009 9789043019125
Verkooppositie 999999910 dagen in de top 100
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Moodmanagement is binnen organisaties een relatief onbekend instrument waar nog maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl het veel voordeel kan opleveren. Met moodmanagement stuurt u uw klanten op subtiele wijze zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst te kiezen.

Moodmanagement is actueel, acuut en aantrekkelijk voor verschillende sectoren. Susanne Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.

Een inspirerend boek voor u als professional om mee aan de slag te gaan!

Specificaties

ISBN13:9789043019125
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:7-12-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Eric van Arendonk RM | 29 april 2010
Susanne Piët heeft al een aantal goede managementboeken op haar naam staan. Naar mijn mening loopt ze regelmatig vooruit op issues die, naar gelang de tijd vordert, meer aandacht krijgen van andere auteurs. Zij was een van de eersten met een boek over emotiemanagement, en nu zie je het thema emotie breder opgepakt worden.Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
7 stemmen
1
3
0
1
2

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Susanne Piët: ‘De moderne consument is op zoek naar vooral ervaringen’
Linda Huijsmans 14 januari 2010 De stemming waarin we verkeren, kleurt onze waarneming van de wereld om ons heen. Wie in staat is de heersende ‘mood’ te beïnvloeden verkoopt zijn product beter en geeft zijn eigen organisatie een nieuwe impuls. Management- en marketingadviseur Susanne Piët beschrijft in haar boek Moodmanagement niet alleen wat het is maar ook hoe bedrijven er hun voordeel mee kunnen doen.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Susanne Piët

Susanne Piët (1947-2020) was een meester in emotiemanagement. Piët was 25 jaar directeur van haar adviesbureau voor communicatiestrategie en training. Ze was trendpsycholoog, gaf lezingen en werkt als coach en adviseur in beleveniscommunicatie. Daarnaast begeleidde ze bij het opzetten van communicatiestrategieën, veranderingstrajecten, trendgevoelige marketingplannen en cultuuromslagen. (foto door Joshua Roodt)

Andere boeken door Susanne Piët

Inhoudsopgave

Inleiding Mood als motor

1 De moodmaatschappij
2 Emotie en stemming
3 Moodmanagement: hanteren van stemmingen
4 Moodmarkt
5 Mood, merk en marketing
6 Moodshopping
7 Platforming
8 Mood en design
9 Moodmanagement in werk
10 Toekomst en moodmanagement

Over de auteur
Literatuur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Moodmanagement