Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Het social media modellenboek
VOORDEEL - 62% korting
Het social media modellenboek
Het social media modellenboek
Bart van der Kooi Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Meer over Bart van der Kooi
Preview - Het social media modellenboek Justin van Lopik 11 may 2015 Voor managers is niets is zo waardevol als het realiseren van business impact. Vaak stuiten we nog op het meetbaar maken van de oorzaken van deze impact. Sociale media zijn daar een sprekend voorbeeld van. Bart van der Kooi geeft aanknopingspunten. Lees het volledige artikel
Bart van der Kooi

Het social media modellenboek

Paperback Nederlands 2014 9789043030786
20 beoordelingen
Verkooppositie 2522124 dagen in de top 100
Paperback | NL € 11,95 E-book | NL € 19,99
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
30,95
11,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 62% korting

Samenvatting

28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping

Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. 'Het Social Media Modellenboek' brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.

Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen.

Met concrete aanbevelingen en verrijkt met expertmeningen van Bart van der Kooi, die werkzaam is als Digital Marketing Strateeg bij strategisch online marketingbureau Storm Digital. Hij houdt zich bezig met het inspelen op vraagstukken die bij klanten leven, bedenkt creatieve concepten en adviseert over op strategisch, tactisch en operationeel vlak.

Specificaties

ISBN13:9789043030786
Trefwoorden:internet, sociale netwerken, social media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:223
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:1
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (2)

Review: Het Social Media Modellenboek
Stella Verkroost | 7 mei 2015
Social media hebben de afgelopen jaren flink aan de poten gezaagd van gevestigde marketing en communicatie strategieën. Of je het leuk vindt of niet, als bedrijf moet je een antwoord hebben op de vraag: ‘Hoe gaan we social media in ons marketingbeleid integreren?Lees verder
In Focus: Het social media modellenboek
Justin van Lopik | 27 mei 2014
Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het social media modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
20 stemmen
12
7
1
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

preview
Preview - Het social media modellenboek
Bart van der Kooi 11 mei 2015 Voor managers is niets is zo waardevol als het realiseren van business impact. Vaak stuiten we nog op het meetbaar maken van de oorzaken van deze impact. Sociale media zijn daar een sprekend voorbeeld van. Bart van der Kooi geeft aanknopingspunten.
Artikel lezen
geboekstaafd
Geboekstaafd: De top 3 van Bart van der Kooi
Nienke van Oeveren 26 januari 2015 Bart van der Kooi is werkzaam als Social Media Consultant Crossmedia Communicatiegroep en auteur van Het social media modellenboek. Hij vertelt over zijn 3 favoriete boeken.
Artikel lezen
in_focus
In Focus: Het social media modellenboek
Justin van Lopik 27 mei 2014 Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het social media modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Bart van der Kooi

Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Hij werkt vanuit zijn bedrijf Kaiola en houdt zich bezig met trainingen, advisering en uitvoer. Bart heeft een achtergrond in social media, e-mailmarketing, content marketing en Customer Journeys. Hij is auteur, spreker, blogger en geeft workshops over Customer Journeys en social media. Volg Bart van der Kooi op: - twitter.com/aboutbart - www.linkedin.com/in/bvdkooi Links van Bart van der Kooi: - www.kaiola.nl - www.socialmediamodellen.nl

Andere boeken door Bart van der Kooi

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Woord vooraf
Voorwoord
Structuur

-Inleiding
-Social media als fastfood-ontwikkeling
-De verschuiving van de regie
-Volwassenheid & Adoptie
-Social Business Strategy Maturity Matrix
-Social Readiness Model
-Social Organizing Model
-Social Media Maturity Model
-Social Media Strategy Learning Curve
-Modellenmening
-Implementatie & Strategie
-POST Methode
-Social Strategy Model
-Paid, Owned, Earned Media
-Social Media Cycle
-Social Media Fasering Model
-Modellenmening
-Focus & Benadering
-Social Media Ambitie Model
-De Communicatieroos
-Social Media Piramide
-Sociale Media 24/7 Model
-Modellenmening
-Weergave & Doelgroep
-Social Technographics Profile
-Social Technographics Score
-Social Media Engagement Funnel
-The Engagement Pyramid
-Social Media Usage Framework
-Digital Lifestyle Groepen
-Modellenmening
-Meten & ROI
-Vierfasenmodel
-Kaushik’s Social Media Metrics
-ROI Social Media Pyramid
-Social Analytics Framework
-Social Impact Model
-Modellenmening
-Kanalen & Platformen
-Conversation Prism
-Social Media Landscape
-Social Media Map
-Modellenmening
-Modellen in perspectief
-Modellenmelange

Nawoord
Dankwoord
Bronnen
Over de auteur
Index




Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Handboek zakelijk Engels
    Andrew Baxter
    Handboek zakelijk Engels
    € 39,95
  • Zicht op effectiviteit
    Tom van Yperen
    Zicht op effectiviteit
    € 34,95
  • Principes van marktonderzoek 7e editie
    Alvin Burns
    Principes van marktonderzoek 7e editie
    € 61,50
  • Patterns of Enterprise Application Architecture
    Martin Fowler
    Patterns of Enterprise Application Architecture
    € 72,99
  • Marketingfacts Jaarboek 2019-2020
    Jeroen Mirck
    Marketingfacts Jaarboek 2019-2020
    € 29,95
  • Basiskennis marketing
    Co Bliekendaal
    Basiskennis marketing
    € 49,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het social media modellenboek

        Het social media modellenboek
        Bart van der Kooi
        /