Contentmarketing voor Dummies

Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789045355825
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Content is king. Je hoort het overal, maar wat betekent het precies? Hoe zorg je ervoor dat de content die wordt gemaakt bijdraagt aan een succesvolle online marketing? Met Contentmarketing voor Dummies ontdek je het geheim van een goede contentstrategie. Met een goede voorbereiding zet je content slim in, zodat je van geïnteresseerden klanten maakt. Ook leer je in dit boek welke verschillende soorten content er zijn en hoe je de content kiest die bij jouw bedrijf en doelstellingen past.
Gerda van Galen is online marketeer. Ze geeft workshops en begeleidt bedrijven bij het effectief toepassen van online marketing en contentmarketing.

Specificaties

ISBN13:9789045355825
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Gerda van Galen

Gerda van Galen is online marketeer. Ze geeft workshops en begeleidt bedrijven bij het effectief toepassen van online marketing en content marketing.

Andere boeken door Gerda van Galen

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Contentmarketing voor Dummies