De Dikke Blauwe, Jaargang 19
Filantropie | voor grootgevers en impactmakers
Paperback NL 2024 1e druk 9789048568918Samenvatting
De Dikke Blauwe (DDB) is een druk bezocht filantropieplatform – onderdeel van Amsterdam University Press. Dit onafhankelijke platform analyseert en becommentari-eert de Nederlandse filantropie in internationaal verband.
Het platform wordt gefrequenteerd door bestuurders en toezichthouders van corporate foun-dations en vermogensfondsen, grootgevers en investeerders, fondsenwervende non-profits, stichtingen en zakelijk dienstverleners (private bankers, notarissen et cetera).
Tweemaal per jaar verschijnt het DDB Magazine, een full co-lour magazine gericht op mensen en organisaties die zich met eigen middelen (geld, kennis, netwerken, tijd) willen inzetten voor een betere wereld.
De major donor editie van dit magazine verschijnt jaarlijks in december en bevat de jaarlijkse Top 100 van invloedrijke spelers in de filantropie. Daarnaast interviews, profielen, reportages alsook enkele prikkelende columns.
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan