Feike Cats is klantgerichtheidexpert en schrijver van 6 boeken over dit thema. Hij is bedenker van de woorden 'Klanthousiasme', "Verleuken" en "werkgeleuk". Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops en inspiratiesessies. Hij helpt organisaties, profit en non-profit, die de Klantgerichtheid willen verbeteren om zodoende meer uit (bestaande) Klanten en medewerkers te halen.
Meer over Feike CatsTheorie bestaat niet!
Klantgerichtheid in de praktijk
Paperback Nederlands 2006 1e druk 9789051791440Samenvatting
In dit boek benadert Feike Cats marketing en communicatie vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele marketingtips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. In dit boek bijvoorbeeld en op de begeleidende website, www.houdenvanklanten.nl. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.
Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaarprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Dit boek is een vernieuwend instrument voor iedereen die wil weten hoe hij klanten aan zich kan binden en het gevoel van klantgerichtheid bij medewerkers wil vergroten. Feike Cats drijft al tien jaar zijn bedrijf Cats Marketing en Communicatie volgens de principes: Vernieuwend, Veelzijdig, Verrassend en Vertrouwd.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. De 'Catstheorie' van aandacht - geef iets meer dan verwacht wordt!
2. Jippie een klacht
3. Hoe klantgericht ruikt het?
4. Collega schrijft u met de hoofdletter K van Klant
5. Internetmarketing en communicatie in de praktijk
6. Het praktische marketingplan
7. Is CRM de oplossing?
8. De marketingpraktijk
Tot slot
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan