Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Theorie bestaat niet!

Klantgerichtheid in de praktijk

Paperback Nederlands 2006 9789051791440
Verkooppositie 324931 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

In dit boek benadert Feike Cats marketing en communicatie vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele marketingtips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. In dit boek bijvoorbeeld en op de begeleidende website, www.houdenvanklanten.nl. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.

Cats prikkelt de lezer de gebaande paden te verlaten en verder te kijken dan standaarprocedures. Hij houdt ze een Catsspiegel voor. Wie zich daar in spiegelt, zal gemakkelijker aan nieuwe ideeën komen. Dit boek is een vernieuwend instrument voor iedereen die wil weten hoe hij klanten aan zich kan binden en het gevoel van klantgerichtheid bij medewerkers wil vergroten. Feike Cats drijft al tien jaar zijn bedrijf Cats Marketing en Communicatie volgens de principes: Vernieuwend, Veelzijdig, Verrassend en Vertrouwd.

Specificaties

ISBN13:9789051791440
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Inspireer de verkoper
Justin van Lopik 1 augustus 2013 Het is een mooie locatie voor een boekpresentatie: Het Kasteel in Spangen. Voor wie het niet weet: dat is het stadion van de oudste voetbalclub van ons land: Sparta. Het is een mooie dag en de presentatie van Het inspiratieboek voor klanthousiasme van Feike Cats is dan ook goedbezocht.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Feike Cats

Feike Cats is directeur van 'Houden van Klanten', klantgerichtheidexpert en schrijver van de boeken 'Theorie bestaat niet!' en 'Het inspiratieboek voor klanthousiasme'. De boeken gaan over Klantgerichtheid in de praktijk. Ze staan vol met tips & trucs die direct toepasbaar zijn. Feike Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit (bestaande) Klanten te halen. Zie ook: www.houdenvanKlanten.nl.

Andere boeken door Feike Cats

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. De 'Catstheorie' van aandacht - geef iets meer dan verwacht wordt!
2. Jippie een klacht
3. Hoe klantgericht ruikt het?
4. Collega schrijft u met de hoofdletter K van Klant
5. Internetmarketing en communicatie in de praktijk
6. Het praktische marketingplan
7. Is CRM de oplossing?
8. De marketingpraktijk

Tot slot

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Theorie bestaat niet!