Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketing voor ondernemers

In 10 stappen naar een succesvolle marketingstrategie

Ingenaaid Nederlands 2010 9789052617077
Niet leverbaar.

Samenvatting

Er zijn maar weinig ondernemers bij wie de orders bij wijze van spreken door het raam naar binnen vliegen. Ondernemen is gewoon keihard werken. En op het juiste moment de juiste keuzes maken. Of u nu een eenmanszaak hebt of een groot bedrijf runt: u zult regelmatig belangrijke beslissingen moeten nemen op marketinggebied.

'Marketing voor ondernemers' helpt u om een succesvolle richting te kiezen voor uw bedrijf of afdeling en een duurzame relatie met uw klanten aan te gaan. Met dit boek bij de hand stelt u stapsgewijs uw eigen marketingplan op, ook als u geen voorkennis hebt van marketing.

- U krijgt een compleet beeld van zowel de bestaande als de nieuwste visies, trends en marketingtechnieken, zoals web 2.0-oplossingen.
- Er is aandacht voor de marketing van producten en diensten, inclusief b2b-marketing.
- Praktijkvoorbeelden uit de meest uiteenlopende branches zijn herkenbaar voor iedere ondernemer.

In 'Marketing voor ondernemers' staat de praktische toepasbaarheid centraal. U kunt direct aan de slag met uw plannen om uw onderneming te laten groeien.

Specificaties

ISBN13:9789052617077
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:134
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.7 van de 5
6 stemmen
5
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Eline Walda

Eline Walda adviseert ondernemers bij strategische marketingvraagstukken. Tot haar klantenkring behoren zowel mkb-bedrijven als grote A-merken. Zij heeft een brede praktijkervaring in marketing-, verkoop- en communicatiemanagement. Wat deze vakgebieden voor haar verbindt, is een werkelijke interesse in mensen en wat hen beweegt.

Andere boeken door Eline Walda

Inhoudsopgave

Dankwoord

1. Inleiding
2. Wat is marketing?
3. Vaar een heldere koers
4. Waar liggen onze kansen?
5. Maak strategische keuzes
6. Uw merk
7. Uw product of dienst
8. Uw prijs bepalen
9. De distributie van uw product of dienst
10. Communicatie en relatie
11. Uw personeel als marketinginstrument
12. Evalueren en bijsturen

Literatuurlijst
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing voor ondernemers