Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Present!

Dé 10 psychologische stijlen van personal branding

Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789052619293
Voormalig top 100Totaal 48 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Krijgt u die geweldige opdracht waar u geknipt voor bent? En de waardering die u verdient? In de netwerkeconomie wordt het steeds belangrijker om uzelf te laten zien. De traditionele baan verdwijnt; medewerkers worden netwerkprofessionals die zichzelf organiseren rond nieuwe opdrachten en projecten. Leuk en uitdagend? Zeker! Maar het vraagt wel om een nieuwe manier van uzelf presenteren.

'Present!' helpt u daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present.

Specificaties

ISBN13:9789052619293
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:3-4-2012

Expertrecensies (1)

recensie
Present!
Brigitte Koehler | 16 mei 2012
In zijn boek 'Present! - Dé 10 psychologische stijlen van personal branding' beschrijft auteur Cees Harmsen een uniek tienstappenmodel dat je helpt om zelf je eigen unieke personal brand te ontwikkelen. Iets dat absoluut noodzakelijk is in deze huidige netwerkeconomie.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Over Cees Harmsen

Al dertig jaar lang profiteren jonge wetenschappers en managers van de kennis en inzichten van Cees Harmsen over het vormgeven van een succesvolle loopbaan en een gelukkig privéleven. Hij kreeg steeds meer verzoeken om deze schat aan ervaring ook op zijn eigen generatiegenoten toe te passen, met als resultaat dit allesomvattende boek over het vormgeven van een veelbelovend en ambitieus pensioen. Cees schreef eerder twee boeken over innovatief time-management en vier boeken over personal branding, waaronder Opmerkelijke Ik en Daarom Ik!

Andere boeken door Cees Harmsen

Inhoudsopgave

Proloog

1. Purpose: waar sta ik voor?
2. Passie: waar ga ik voor?
3. Persoonlijkheid: wie ben ik?
4. Potentieel: waartoe ben ik in staat?
5. Power: hoe gebruik ik mijn denkkracht?
6. Presteren: hoe bereik ik wat ik wil?
7. Provoceren: wat ga ik veranderen?
8. Positioneren: welk beeld ga ik creëren?
9. Pitch: hoe overtuig ik mijn doelgroep?
10. Present: hoe pas ik toe wat ik weet?

PS
Literatuurlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Present!