Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Present!

Dé 10 psychologische stijlen van personal branding

Paperback Nederlands 2012
Verkooppositie 792948 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Krijgt u die geweldige opdracht waar u geknipt voor bent? En de waardering die u verdient? In de netwerkeconomie wordt het steeds belangrijker om uzelf te laten zien. De traditionele baan verdwijnt; medewerkers worden netwerkprofessionals die zichzelf organiseren rond nieuwe opdrachten en projecten. Leuk en uitdagend? Zeker! Maar het vraagt wel om een nieuwe manier van uzelf presenteren.

'Present!' helpt u daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present.

Specificaties

ISBN13:9789052619293
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Druk:1
Verschijningsdatum:3-4-2012

Expertrecensies (2)

Brigitte Koehler | 16 mei 2012
In zijn boek 'Present! - Dé 10 psychologische stijlen van personal branding' beschrijft auteur Cees Harmsen een uniek tienstappenmodel dat je helpt om zelf je eigen unieke personal brand te ontwikkelen. Iets dat absoluut noodzakelijk is in deze huidige netwerkeconomie.Lees verder
Richard van der Lee | 26 april 2012
Een must read! Dat is mijn gedachte na het lezen van 'Present!' van Cees Harmsen. Personal Branding is voor een ieder van belang die zijn talenten wil laten zien aan de wereld om hem of haar heen. Of dit nu een organisatie is of de grotere buitenwereld, het maakt niet uit.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cees Harmsen

Cees Harmsen is specialist in oprechte personal branding. Hij begeleidt professionals en bedrijven bij het neerzetten van prestaties die tot de verbeelding spreken en veel gewenste waardering oogsten. Met zijn aanpak en ideeën neemt hij professionals mee op de weg van vriendelijk maar vervangbaar, naar de vanzelfsprekende keuze voor het invullen van interessante opdrachten en het oplossen van lastige problemen. De achtergrond van Cees Harmsen ligt in de positieve psychologie, die hij combineert met ruim 25 jaar internationale ervaring als spreker, trainer en coach. Hij is eigenaar van de netwerkorganisatie Mindsetter.

Andere boeken door Cees Harmsen

Inhoudsopgave

Proloog

1. Purpose: waar sta ik voor?
2. Passie: waar ga ik voor?
3. Persoonlijkheid: wie ben ik?
4. Potentieel: waartoe ben ik in staat?
5. Power: hoe gebruik ik mijn denkkracht?
6. Presteren: hoe bereik ik wat ik wil?
7. Provoceren: wat ga ik veranderen?
8. Positioneren: welk beeld ga ik creëren?
9. Pitch: hoe overtuig ik mijn doelgroep?
10. Present: hoe pas ik toe wat ik weet?

PS
Literatuurlijst

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Present!