

Mr. Marcel Beerthuizen is oprichter en eigenaar van big plans, een adviesbureau voor partnership marketing.
Meer over de auteursSportsponsorgids
Succesvol werven en behouden van sponsors voor clubs, individuele sporters en evenementen
Paperback Nederlands 2006 9789054720010Samenvatting
Elke sporter, sportvereniging en organisator van een sportevenement krijgt ermee te maken: sponsoring. Hoe zorgt u ervoor dat de club eindelijk in het nieuw gestoken kan worden? En hoe voorkomt u als individuele sporter dat u meer voor de sponsor werkt dan hij voor u? Een afspraak maken is niet zo moeilijk, maar wat hebt u een sponsor eigenlijk te bieden?
De 'Sportsponsorgids' schetst in 180 kernachtige hoofdstukken op een toegankelijke manier hoe een sponsorplan moet worden ontwikkeld, geeft adviezen om succesvol sponsors te werven, loopt het traject om tot een overeenkomst te komen van a tot z en schenkt ook aandacht aan het behoud van sponsors.
Deze praktische gids doet de gebruiker herhaaldelijk creatieve oplossingen aan de hand en geeft antwoord op alle sponsorvragen. De 'Sportsponsorgids' richt zich in drie afzonderlijke delen op sportverenigingen, individuele sporters en sportevenementen ter ondersteuning van hun sponsorbeleid, maar ook andere instellingen en personen buiten de sport zullen er hun voordeel mee kunnen doen.
Specificaties
Inhoudsopgave
Deel 2 - De individuele sporter
Deel 3 - Sportevenementen
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan