Happy worker
Hoe je met oprechte aandacht en open communicatie een plezierig bedrijfsklimaat schept
Paperback Nederlands 1998 9789057591440Samenvatting
Yolanda Eijgenstein, Zakenvrouw van het Jaar 1997, heeft een scherp oog voor goede menselijke verhoudingen. Haar motto: kijk, luister, stel vragen, oordeel niet meteen en heb oprechte interesse in je collega's, klanten en in jezelf en word een Happy Worker. Haar visie raakt niet alleen de ratio, maar vooral de emotie. 'Happy Worker' is de titel van haar glasheldere en inspirerende managementvisie, die is gebaseerd op eerlijke aandacht, wederzijds vertrouwen, open communicatie, respect en de durf om jezelf te zijn. Helder, kleurrijk en overzichtelijk, met veel voorbeelden uit de praktijk en tips. Voor iedereen die op zijn werk met mensen te maken heeft. Voor iedere manager direct toepasbaar.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Vier keer happy
2. Happy Looker
3. Happy Aimer
4. Happy Blooper
5. Happy Lover
6. Happy Voice
Bijlagen
Happy Worker boekenkast
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan