

Brand-id, volledig geactualiseerde versie
Inspiratieboek voor creatief denken
Paperback Nederlands 2011 9789058714480Samenvatting
Hoe creëert u een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet u openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit uw omgeving halen Maar hoe doet u dat nu in de praktijk? Hoe komt u los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouwt u dat inspirerende merk en creëert u echte merkbeleving?
De antwoorden op deze vragen vindt u in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs u daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloopt u de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.
Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eye-opener voor managers, marketeers die een SWOT te beperkt vinden, en zeker ook voor creatieven die het systematisch denken omarmen. Natuurlijk is het ook voor docenten die het patroondenken willen doorbreken en voor studenten die zich willen laten verassen. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Over Wil Michels
Over Ineke Huyskens
Inhoudsopgave
2. Creativiteit in organisaties
3. Creatief onderzoek
4. Creatieve branding
5. Creatieve sessie
6. Startfase
7. Divergeren
8. Convergeren
9. Concepten beoordelen
Bonus: Fun & Play
Praktijkcase
Creatief Merkdocument
Verdieping
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan