Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 25% korting
,

Brand-id, volledig geactualiseerde versie

Inspiratieboek voor creatief denken

Paperback Nederlands 2011 9789058714480
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
32,95
24,95
VOORDEEL - 25% korting

Samenvatting

Hoe creëert u een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet u openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit uw omgeving halen Maar hoe doet u dat nu in de praktijk? Hoe komt u los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouwt u dat inspirerende merk en creëert u echte merkbeleving?

De antwoorden op deze vragen vindt u in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs u daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloopt u de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.

Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eye-opener voor managers, marketeers die een SWOT te beperkt vinden, en zeker ook voor creatieven die het systematisch denken omarmen. Natuurlijk is het ook voor docenten die het patroondenken willen doorbreken en voor studenten die zich willen laten verassen. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Specificaties

ISBN13:9789058714480
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:191
Druk:2
Verschijningsdatum:26-10-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Kris Brees | 1 februari 2008
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die de auteurs volgens de flaptekst centraal zetten in 'Brand-id'. Een inspiratieboek voor creatief denken dat creativiteit verbindt aan branding.Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
28 stemmen
7
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wil Michels

Drs. Wil Michels is directeur van communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Hij ondersteunt bedrijven met name in creatief denken en communicatiestrategieën. Ook werkt Michels als docent bij Fontys Hogeschool Communicatie en is hij docent en examinator bij Open Universiteit, SRM Opleidingen en Kluwer Vlaanderen. Daarnaast geeft Michels workshops bij Logeion en Kluwer.

Andere boeken door Wil Michels

Over Ineke Huyskens

drs. Ineke Huyskens is tekstschrijver, communicatietrainer, docent en inspirator. Haar passie ligt in het faciliteren van creatieve sessies;. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de (eind)redactie van de boeken van Wil Michels.

Andere boeken door Ineke Huyskens

Inhoudsopgave

1. Creatief denken
2. Creativiteit in organisaties
3. Creatief onderzoek
4. Creatieve branding
5. Creatieve sessie
6. Startfase
7. Divergeren
8. Convergeren
9. Concepten beoordelen

Bonus: Fun & Play
Praktijkcase
Creatief Merkdocument
Verdieping

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand-id, volledig geactualiseerde versie