Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Setting up a Strategic Communication Plan

Paperback Engels 2004
Verkooppositie 3701
Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Dit boek reikt een zesstappenplan aan om communicatieproblemen te analyseren en strategieen te bepalen.

Specificaties

ISBN13:9789059312333
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:112
Druk:1
Verschijningsdatum:20-8-2014

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marita Vos

Marita Vos is hoogleraar 'Organisational Communication' aan de Universiteit van Jyvaskyla in Finland, consortiumcoördinator van een internationaal EU- gefinancierd onderzoeksproject over crisiscommunicatie en participant in diverse andere onderzoeksprojecten. Zij promoveerde op het onderwerp 'corporate image' bij de Wageningen Universiteit, na er cum laude te zijn afgestudeerd in de Voorlichtingskunde. Ze werkte als consultant en communicatiemanager bij nationale sectororganisaties en als lector Overheidscommunicatie bij de Hogeschool Utrecht. Ze schreef diverse boeken en artikelen over communicatiemanagement.

Andere boeken door Marita Vos

Over José Otte

José Otte is communicatieadviseur bij het Ministerie van Justitie. Gedurende een aantal jaren was zij werkzaam als docent aan de Hogeschool van Utrecht. Zij studeerde Nederlands en geschiedenis van de media, propaganda en publieke opinie aan de Universiteit van Amsterdam (cum laude) en marketing Nima-B. Otte heeft als communicatiemanager gewerkt bij het Amsterdam Tourist Board en als PR-medewerker van Amsterdam City Transport Company. Ze heeft een aantal jaren college gegeven bij de School voor Communicatie Management (Scom), behorend bij de Faculteit Communicatie en Journalistiek van de Universiteit van Utrecht. Daarnaast was zij als projectmanager verbonden aan het Forum van Communicatie en Journalistiek.

Andere boeken door José Otte

Inhoudsopgave

Introduction

Stage 1 The Assignment

1.1 The client formulates the problem
1.2 Collaboration meetings

Stage 2 Situation analysis

2.1 Internal and external analysis
2.2 Bottlenecks and the core problem
2.3 Formulating the policy goal

Stage 3 Communication analysis

3.1 Analysis of the parties involved
3.2 The role of communication
3.3 Communication goals

Stage 4 Target groups and objectives

4.1 Target groups.
4.2 Communication objectives

Stage 5 Communication strategy

5.1 The key idea
5.2 Communication instruments

Stage 6 Organisation

6.1 Planning in broad terms
6.2 Budgeting in broad terms
6.3 Procedure
6.4 Research and evaluation plan

Conclusion

Case study: Municipal waste policy

Recommended literature

Index

About the Authors

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Setting up a Strategic Communication Plan